vrijdag 4 maart 2011

Een kadoosje

Maurice heeft vanavond een feestje van een klasgenootje. Het is ook nog eens zijn nichtje. Bij een verjaardag hoort een cadeautje... Geld is op die leeftijd erg fijn om te krijgen maar je moet het alleen wel leuk verpakken. Daarom dit kadoosje gemaakt.






'k Heb hiervoor het leuke lenteachtige papier ~Chloe~ van Three Bugs in a rug gebruikt. Een lief magnoliaatje ingekleurd. De bloemen en blaadjes zijn die-namics van MFT. Verder nog wat plakpareltjes en een lintje gebruikt. Erin heb ik een zakje M&M's gedaan met geld erop geplakt. Het patroon is eigenlijk een tea bag baggie en kun je hier vinden.

Morgen hoop ik een dagje te gaan helpen op de demodag in het Atlas hotel bij Marlous van Doe@ding in Spijkenisse. Neline demonstreert haar 1e boekje en ik mag haar helpen met het verkopen van haar spulletjes. 'k Heb er dan ook heel veel zin in ;) Mocht je tijd en zin hebben, kom gezellig langs! Het is altijd super gezellig. Er zijn diverse demo's en leuke workshops om te doen. Mss tot morgen!!

16 opmerkingen:

  1. Hoi hoi,

    wat ontzettend leuk gemaakt zeg!! Zo is het natuurlijk leuker geven! Bedankt voor de link met het patroon, ga eens effe kijken!
    Heel veel plezier morgen!!! Vind het jammer dat het zo ver weg is.... anders had ik zeker effe aan willen wippen.... maar helaas...
    Fijne dag morgen en fijn weekend!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi
    dat ziet er leuk uit. zo is het veel leuker om geld te geven. ik ga eens bij de link kijken.
    veel plezier morgen. jammer dat ik niet kan komen kijken. geef een workshop morgen hier in de hobbywinkel. ook leuk.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooi doosje en wat zal
    ze daar blij mee zijn. Heel veel succes
    morgen het is voor mij te ver weg

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig doosje!
    Echt een meisjes "ding"
    Gezellige dag morgen!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk Tineke en je heb gelijk hoor een verpakking is altijd leuk erbij!!!!zo ben ik ook!
    groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. DAT LEUK VERPAKKEN IS GOED GELUKT, ZIET ER SUPER LEUK UIT ZO,

    GROETJES JOLANDE

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een heel leuk cadeautje om zo te krijgen, superleuk gemaakt, ik ga je vast tegenkomen vandaag in Spijkenisse.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kadoosje, Tineke, tja en Spijkenisse is voor mij wel heel erg ver, fijne dag toegewenst. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk doosje.
    Fijne dag bij Marlous.
    Groetjes Margeet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. HOI Tineke,

    Jammer dat je er gisteren niet was, maar goed succes voor vandaag met de drukje. En erg leuk dat je Neltine helpt. En deze kaart is een zonnetje om te zien :) geweldig, al die mooie kleurtjes en dan nog dat lekkers erbij, je maakt iemand wel heel erg blij volgens mij.

    Hug
    SYl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuk gemaakt, inderdaad leuker zo dan om gewoon geld te geen. Heel mooi papier.
    Heel veel plezier bij de demo (voor mij te ver weg)
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat prachtig gemaakt Tineke,zo lief en mooi ingekleurd is tilda.
    Mooi papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt een heel schattig en mooi cadautje voor het jarige jobje! Veel plezier morgen!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattige verpakking is dit!
    heel mooi Tineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuke kadoverpakking heb je gemaakt Tineke, het is idd leuker te geven dan een vloppie met geld ;)
    Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad vandaag.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen