maandag 14 maart 2011

Just because...

Al schijnt de zon niet zo vrolijk meer als de afgelopen dagen. Toch maar weer een lentekaartje gemaakt maar dit keer met een magnoliaatje.


Weer het schitterende Majapapier ~Blomstertid~ gebruikt. Het afdrukje uitgestanst met nestabilities ~labels fifteen~. De roosjes en magnoliabloem bij wat blaadjes van de NS pons gecombineerd. De tekst (van Hero Arts) heb ik op shapeabilities ~fancy tags~ gestempeld en doormidden gesneden. En verder 2 lintjes en wat plakparels.
Deze kaart wilde ik mee laten doen bij Dutch Magnolia Lovers # 2 (maar ik was net te laat) en met de wedstrijd bij de Crazy Meiden.
Een fijne maandag allemaal!

24 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, leuke kleuren Tineke, goed gedaan. (Weet ik ook dat het op deze manier ook goed kan). Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend is deze mooi lente kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend weer, kan niet anders zeggen, vind hem fris, vrolijk, tja gaaf papier natuurlijk, dus..............wat wil je nog meer dat ik zeg?

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi lente kaartje!! Mooi papier!

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooi kaartje Tineke!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Tineke,leuk die stempel,zo mooi ingekleurd.
    Je papier is super.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat jammer Tineke, ik moet helaas zeggen dat je te laat was met je inzending, waarschijnlijk stond er ook al collection closed op, vandaar dat je je kaart er niet meer bij kon linken. De challenge sluit vrijdag avond, zodat wij als DT het weekend nog hebben om de winnaars uit te kiezen. Je kaart is prachtig en ook helemaal volgens de "regels", dus zeker jammer. Ik hoop dat je de volgende keer wel weer mee wilt doen, om 10 uur straks ga ik de nieuwe challege bekend maken, dus dan ben je er op tijd bij, haha. Groetjes, Jeanet DML

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Tineke,
    Wat een super lieve kaart.
    Vooaral die zachte kleurtjes Helemaal Top!!!
    Groetjes van Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat jammer dat je te laat was, maar niks aan te doen en je hebt meer kansen. Jouw kaartjes zijn altijd prachtig!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is weer super Tineke!!!
    Ik ben gek op de zachte kleurtjes.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi,

    Wat een bjoetie weer Tineke!!! Jammer dat je te laat was want je had zeker een goeie kans gemaakt volgens mij!! Nou ja, volgende keer beter dan maar!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Tineke! Hele mooi zachte kleurtjes. Jammer dat je te laat was.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. schitterend kaartje, mooie lentekleurtjes en Tilda zit daar zo te genieten op het hekje, mooi ingekleurd.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is supergaaf Tinus, ik heb dat papier ook gekocht vind ik wel leuk voor nu ;)
    Jammer dat je te laat was voor de challenge.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. OOh wat een prachtig lief kaartje Tineke.
    Het papier is ook zo mooi hé.
    Echt lente,Tilda zit ook zo heerlijk op het hekje.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief en mooi kaartje en wat jammer
    dat je net te laat was

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauwie, Tineke wat een schattige kaart. Je hebt ook een erg lief Magnoliaatje gebruikt. groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke lentekaart Tineke, en weer met een ander "Maja" papiertje, heel mooi ingekleurd ook.
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijk lente kaartje1
    Super mooi gemaakt weer Tineke.

    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super lentekaartje Tineke en wat jammer dat je te laat was ... maar op tijd voor de Crazy Meiden toch!!

    Groetjes van Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oohh dit is een heerlijk lente kaart Tineke heel mooi met dit maja papier,ik heb het ook geweldig mooi.
    Je heb er een plaatje van gemaakt alles past weer zo mooi bij elkaar Prachtig.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen