donderdag 17 maart 2011

Happy spring

De laatste tijd heb ik zoveel nieuwe volgers gekregen... wat leuk dat jullie mijn blog volgen!!! Een hele eer meiden. Een warm welkom aan jullie allemaal! En helemaal leuk als je een berichtje achterlaat. Dank je wel, ook de trouwe volgers...Ik lees ze telkens met heel veel plezier.

Schreef ik gisteren nog dat het zulk mooi lenteweer was... zo niet vandaag. Het is gewoon koud. Maar toch...de lente komt eraan!!!


Het papier wat ik gebruikt heb komt uit een paper bloc ~Eline's Flowerz~. 'k Heb de geel/groene velletjes gebruikt zodat het kaartje mee kan doen bij de challenge bij Alles met en over kleuren met Derwent. De opdracht daar is lente in geel/groen.
Verder heb ik wat roosjes en bloemetjes bij elkaar gedropt met blaadjes en takjes. De blaadjes zijn met een pons van NS gedaan en de blaadjes zijn van Crealies. Nog een ronde doilies gebruikt, een kantje en een tekststempel van Studio G. De stiksteekjes heb ik met de hand gedaan.

24 opmerkingen:

  1. een prachtige lente kaart, bedankt voor je deelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Tineke, echte voorjaarskleuren dat geel met dat groen. Veel succes met de challenge. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende kaart weer Tineke! Heerlijk die lente!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou de lente komt er zeker aan als ik je kaart zie! Erg mooi gemaakt! Succes met de challenge.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje Tineke, echt lente hoor! Hier valt het de hele week nog tegen hoor, zelfs dinsdag geen zon. Maar ach, we houden moed, lol!

    Groetjes Krista

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi,

    wat een mooi kaartje weer Tineke!!!
    Grappig, hier was het gister veel kouder dan vandaag!! Harde wind en die was er vandaag niet, en hier geen zonnetje gezien, gister niet maar vandaag ook niet.... nou ja, ik raak wel in een zonnige bui als ik naar jou kaartje kijk!! LOL
    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart weer Tinus, en idd het is koud brrrrr. Maar ik ben ook niet helemaal 100% dus daar zal het wel van komen.
    Ik hoop dat het gauw echt lente wordt!
    Suc6 met de challenge meid.

    groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was vandaag inderdaad koud! Maar door het zien van jou kaartje krijg ik toch weer even een heerlijk lentegevoel!! Het is weer een prachtige kaart.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook dit is weer zo'n mooie lente kaart, leuke stempel ook met dat lammetje.Het lenteweer heeft ons ook hier (Zwitserland) in de steek gelaten, heel de dag hebben we regen gehad en het waait ook flink, de voorspellingen voor het weekend beloven ook niet veel goeds.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige lente kaart weer!

    groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldige lente kaart weer! Het is inderdaad koud buiten, niks aan:( We verlangen echt met z'n allen naar de lente.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De lente springt er vanaf hoor, heel mooi kaartje Tineke.
    Nu nog maar even wachten op de echte lente maar.....ze hebben het beloofd voor de komende dagen!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super mooi kaartje tineke hele mooie lente kleuren heb je gebruikt
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, ik vind al wat je maakt harstikke mooi. En deze natuurlijk ook.
    Groetjes van Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje Tineke mooie kleuren zo bij elkaar.
    jammer dat het lente weer weer weg is maar hopelijk snel weer terug.
    Maar van jou kaart krijg je het gevoel super,

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou aan je kaartje ligt het niet want hij
    is weer super mooi en echt lente achtig

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattig kaartje weer, de papierlijn die je gebruikt hebt is ook eel mooi en dan met het ingekleurde magnoliaatje is het een prachtig geheel.

    Fijne dag verder.

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende kaart weer Tineke, je krijgt hier toch echt wel het voorjaarsgevoel bij, ik zit nu lekker achter het glas in het zonnetje, maar buiten is het koud hoor :)

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt Tineke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heerlijk Tineke die voorjaarskleuren ... en die Magnolia's blijven schattig!! Ik ga er ook weer gauw mee aan de slag!
    Er is alleen zoveel leuks ... is steeds moeilijker kiezen.

    Fijn weekend,
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen