maandag 1 december 2014

Pennenbakjes

Omdat er zoveel leuke reacties kwamen op de pennenbakjes die ik voor nichtje Jo-Anne pasgeleden had gemaakt, heb ik er ook een aantal voor de verkoping gemaakt.



Sorry voor de slechte foto van de laatste blikjes maar ik kon de foto niet meer opnieuw maken. 
Maar zo hebben jullie toch een indruk hoe ze allemaal eruit zagen.

De tiramisu met caramel smaakte trouwens heerlijk.
Ik zal het recept van deze taart en de andere taarten z.s.m. op mijn blog plaatsen.
Nu eerst een opdracht afmaken. 

25 opmerkingen:

  1. Prachtige blikjes zijn het geworden Tineke!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige pennebakjes Tineke, gisteren had ik een hobbymarkt en heb veel verkocht zodat ik nog vanalles bij moet maken. Over 14 dgn weer een hobbymarkt. Je brengt me dus weer op een super idee!!!
    Thank you very much!!! haha.
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor erg apart zo om je pennen op te bergen.
    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke/mooie serie gepimpte blikjes door de leuke verschillen zit er voor ieder wat bij wat aanspreekt
    Grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zien er prachtig uit Tineke.
    Super gave creaties de blikjes .
    Ben benieuwd naar het recept .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn en blijven leuk deze pennenbakjes.
    succes met je opdracht!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tineke wat zijn dit weer prachtige pennenbakjes. Allemaal ondanks andere materialen.groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wooooow Tineke wat een geweldig leuke pennenbakjes heb je weer gemaakt....die zullen vast goed verkopen...
    Ik heb ze ook op mijn to do lijstje staan....de blikjes staan al klaar....en scherpe randje zijn al weggevijld....Maar eerst nog een mannenkaartje en 3 geboortekaartjes.....dussssss werk genoeg....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk idee en laat dat recept maar komen...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Tineke
    Wat een geweldige pennenbakjes en voor ieder wat wils.
    Een beetje laat maar nog gefeliciteerd met je man, je vorige creaties zijn ook weer zoooo mooi en dat die taarten lekker waren geloof ik gelijk.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Tineke,
    wat zijn de pennenbakjes mooi..ik vind vooral de blauwe en de rose supermooi..
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Tineke,
    geweldig mooi allemaal!! Die verkopen vast goed.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauww tineke,
    prachtig gemaakt allemaal zoveel mooi's
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Tineke hier ben ik dan endelijk weer ff.. je blikjes/ potjes vielen erg op in de lijst dus ik kom direkt kijken ... Ze zijn zo origineel echt super leuk gemaakt en wat een prachtie kadootjes kan jij toch altijd verzinnen! groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo zie je maar wat je met oude blikjes kan maken ...
    De roze versie vind ik heeel mooi gedaan ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig bakjes.
    Heel leuk om kado te geven
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er hartstikke leuk uit, Tineke. Zal moeilijk kiezen geweest zijn voor de bezoekers van jullie kraam!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke pennenbakjes. Mooi om kado te krijgen.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ze zijn prachtig Tineke
    leuke weggevertjes.
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook deze blikjes zijn weer heel mooi, jij schudt het zo uit je mouw lijkt het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk Tineke, en heb je ze ook allemaal verkocht? Je hebt heel wat voor de verkoping gedaan, groetjes /frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat zijn ze mooi wat een leuke cadootjes groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een gave setjes! Dat staat vast leuk op verschillende bureautjes! Een leuk en origineel cadeau om te geven!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele leuke pennenbakjes, Tineke, of wat je er ook maar in wil doen, want volgens mij kunnen ze voor 10001 dingen gebruikt worden.
    Je trapjes kaart is ook super mooi.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw Tineke,
    Wat een leuke pennenbakjes!!
    Die met blauw én die met de felle kleurtjes vind ik het aller leukste! Je wordt er zo lekker vrolijk van :)
    Dus als je pennen er in staan... Ideaal haha.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen