zaterdag 2 april 2016

Een opkikkertje!

Eind vorige week maakte ik een opkikkerkaartje voor onze bloemist. Hij moest een open hartoperatie ondergaan dus een opkikker kan hij wel gebruiken.


De mok van Dutch Doobadoo gebruikte ik al eerder als wintermok en uitnodiging voor een high tea maar nu vond ik het wel leuk om het te gebruiken als opkikkermok.
Op de voorkant van de mok springen de kikkers (COL1352) in het water. Het achtergrondje met de waterspetters is van Memorybox.
Aan de zijkanten groeien rietpluimen (LR0409) en in het water spelen kleine kuikentjes (LR0410). Op de rietpluimen zitten waterdruppels die ik maakte met de transparante parelpen van Viva. 
Het design papier komt uit het bloc "Fresh Flowers" (PB7045).
Aan het oor hangt een labeltje waar de tekst (EC0114) en in de mok zitten een paar zakjes opkikkers.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:

18 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke opkikker, Tineke. Dat zal vast gewaardeerd worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf! Daar word je vanzelf wel vrolijker van! Je kaart hieronder is trouwens een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super....... leuk de opkikker Tineke!
    Daar zal de bloemist van opkikkeren .
    Heel leuk om het in de beker te doen.
    Leuk geheel zo met water en rietpluimen.
    Een goede zondag met je gezin.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tineke,
    wat een leuke opkikker mok heb je gemaakt, erg attent om voor hem iets te maken..
    Ik zag een foto van jou, gisteren op de beurs, ik moet eerlijk zeggen dat ik je niet herkende van je pasfoto..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie en lekkere opkikker Tineke, mooie malletjes heb je gebruikt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een geweldige opkikker Tineke...zó leuk gedaan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne opkikker hoor en ik denk dat hij er wel van opknapt! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje die kan zeker een opkikker gebruiken! En wat heb je een super leuke mok voor hem gemaakt Tineke! Perfecte combinatie van stansen :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a cutie! Made me smile! Thanks for joining the challenge at Paper Creator.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is so awesome, and I want you to know how grateful I am that you've shared it with us. Your art is always SO lovely. Thanks so much for stopping by to share your talents with us. I'm so grateful to have you play along in our challenge, and I wish you the best of luck in the random draw for the prize. Please stop by to join us again soon. I look forward to it.
    Blessings,
    Karen Letchworth
    Word Art Wednesday

    P.S. I'd love to have you stop by my personal blog to say hello when you have time.
    www.karen-mycuprunnethover.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauwwww......onwijs mooi, en zo origineel.

    Groetjes, Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke opkikker. De kikkertjes staan er wel heel leuk bij zo.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke opkikker! Daar moet zijn hart wel sneller van gaan kloppen.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Delightful card so sweet and colours are gorgeous. Thanks for entering it into our current challenge.xx
    Paper Creators DT {aNNie}

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a great fun idea, love those cute froggies.
    Thanks for sharing at CardsundMore. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oooh, love the happy frogs, so cute:-)
    Thanks for joining us at Kreativ Scrapping.
    Best wishes from DT Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi jammer genoeg ben ik die mok kwijt kan ook het patroon wat ik gemaakt heb id is er niet meer moet hem nu juist gebruiken voor een paar zieken gr Dikkie (rozet44)

    BeantwoordenVerwijderen