donderdag 7 april 2016

Gefeliciteerd met je rijbewijs

Vorige week, op de verjaardag van Maurice, moest een vriend van Maurice afrijden voor zijn rij-examen. Hij heeft het felbegeerde roze "papiertje" (lees: pasje) in 1 keer gehaald. 
Vorig jaar op die dag deden de beide jongens examen voor de tractor.
Maurice vroeg of ik een kaart wilde maken. 
En natuurlijk wilde ik dat wel maar het duurde eventjes voordat tie klaar was. Eerder had ik geen tijd door verjaardag, beurs, omadag en opdrachten. Tussendoor nu eerst deze kaart gemaakt en dan weer verder met een opdracht.
Sorry als ik niet op je blog ben geweest.... Zodra ik meer tijd heb, kom ik zeker weer langs!


Het model van de kaart maakte ik met shape art frames medal.
Het design papier haalde ik ik uit de series "Vintage Autumn" en "Nyhavn" van Maja Design.
De afbeeldingen zijn uit de serie "Industrial" van Studiolight. Het labeltje met de tekst komt uit een vel "Love & Home", ook van Studiolight.
De randgears bovenaan is van Joy! Crafts en heb ik  met 2 soorten embossingpoeder door elkaar, metallic zilver en glitter zwart, bewerkt.
Onder de auto komt het bandenspoor (DF3407) uit. 
Op de kaart nog wat restjes "afval" ervan opgeplakt en aan de zijkant nog wat kleine gears (CR1324) die bewerkt zijn met Inka Gold zilver.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:

Zonet heb ik even in sneltreinvaart mijn leeslijst gelezen en kwam daar een paar keer mijn naam tegen...
Bij The ABC challenge stond mijn ei-kaart in de top-5.


Het paasmandje voor Martine kwam in de top-3 bij Inky Chicks. 


En bij Deep Ocean werd ik winnaar met de blokhut voor Maurice.


Superleuk allemaal!

21 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en stoere kaart, Tineke.
    En gefeliciteerd met je TOPkaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi deze kaart Tineke ...wat een stoere details er allemaal op....
    en GEFELICITEERD met je topplaatsjes...dik verdiend ...het waren prachtige creaties....

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi mannenkaartje heb je gemaakt. Gefeliciteerd met al je Toppertjes.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tineke wat is deze pracjtig. Lekker stoer! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Tineke.
    Heel stoer.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW! Fantastic Tineke! Thanks so much for playing in our ‘Scallops’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart Tineke, en gefeliciteerd met je toppertjes!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor Tineke, wat heb je er weer een werk van gemaakt! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een toepasselijke kaart Tineke!
    Daar zal de vriend wel blij mee zijn .
    Gefeliciteerd met de gewonnen kaarten.
    Ze waren prachtig ,vooral de blokhut.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is a fabulous card, Tineke! Lots of dimension and details. Thanks for joining the Dies R Us "Scallop" Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor de kaart. Wat een stoere kaart echt heel gaaf! Voorlopig blijft hij beneden op de kast staan.....mag nog niet mee naar zn kamer;) gr. Joanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love all the gears and other bits and pieces on your card. Thank you for sharing it with us at Crafty Cardmakers.
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow what an amazing creation! Thanks for sharing it with us at ABC Challenge and good luck
    Andrea x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig Tineke! Mooi en stoer is deze kaart. Van harte met je gewonnen topplekjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuk kaartje. Mooi die gears zo met embossing poeder!!! En wat gaaf dat je in zoveel top 3 's staat.

    Fijne zondag!!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. WoW wat heb je het druk!
    Rustig aan hoor het een na het ander!
    Gefeliciteerd met je drie prijzen dat waren dan ook weer top creaties!
    Deze kaart vind ik ook schitterend voor de vriend van Maurice!
    Zoveel mooie dingen zijn er op te zien echt een super mannenkaart!
    Fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a fabulous card Tineke, quite a work od art.
    Thank you for entering our Shaped card challenge at Crafty Cardmakers.
    Hugs Kimx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. What an awesome card!
    Thank you so much for playing along with us at The Ribbon Girl challenge! xoxo t.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. A wonderful card. Your choice of shape for the card base is fabulous and works brilliantly with the car inspired theme. Thanks for joining our challenge over at Crafty Cardmakers. Sally.x.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow - what a great card! Thank you for joining in with my challenge at Crafty Cardmakers...

    Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hallo
    ik vond het zalig op je blog te kunnen genieten van al die mooie kaarten

    grtjs
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen