zaterdag 9 april 2016

Moeilijke momenten

Vandaag staat er op het Marianne Design Inspiratieblog een groepsbericht.
Deze keer staat het bloc La Provence samen met de wishpering-knipvellen en teksten van Els Wezenbeek in the spotlight. 


Uit ons design team hebben 6 dames een kaart ermee gemaakt, waaronder ik.
Hieronder laat ik een sneak peek van mijn kaart zien.


Wil je de hele kaart zien? 
Ga dan snel naar het Marianne Design blog waar je de hele kaart ziet met gebruikte materialen en werkbeschrijving. 
Ook de kaarten van de andere dames vind je daar.

5 opmerkingen:

  1. Jou kaart is heel erg mooi Tineke!
    Wat is de mal super! de stempels
    kan je heel vaak gebruiken .
    Een goede zondag met je gezin.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb even gekeken natuurlijk, mooi is je sterktekaart hoor! mooi ook de tinten die je koos en die goed bij het soort kaart passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij zit dus ook krap in de tijd, net als ik.
    Maar ik moet toch even vertellen dat ik weer geniet van alles wat ik op je blog zie. Echt top, Tineke!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb gespiekt ;) Mooie en stijlvolle condoleance kaart Tineke!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kleuren en een erg mooie kaart, Tineke!

    BeantwoordenVerwijderen