zaterdag 21 oktober 2017

Falling leaves

Gisteren is op het blog van HobbyVision een nieuwe challenge gestart met als thema: Herfst.
Mijn  creatie staat door omstandigheden niet op het blog erbij.
Omdat ik mijn verjaardag gisteren vierde, had ik ook geen tijd om een bericht hier te schrijven. Maar nu staat er dan toch op.


Als basis nam ik shape art Tag en het designpapier "Summer Falls into Autumn" van Pion Design.
In het midden de grote paddenstoel met eromheen een berkenboom, kale boom, pompoenen, paddenstoelen, regenton, konijn, bladeren en spinnen...
Op een tag een tekst gestempeld en waxkoord eraan vastgestrikt.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectables: COL1412 Mushroom
Craftables: CR1336 Punch die - Autumn leaves, CR1337 Tiny's Trees birch, CR1355 Grass, CR1340 Tiny's squirrel & rabbit, CR1352 Basic Labels, CR1383 Spiders & bugs
Creatables: LR0372 Mushrooms, LR0375 Tiny's tree & leave, LR0431 Tiny's Pumpkins, LR0433 Broom, LR0434 Barrel, LR0480 Tiny's vines

Dutch Doobadoo: 
shape art Tag 470.713.149

7 opmerkingen:

  1. Een heel gezellig kaartje Tineke!
    Weer heel wat op te zien.
    Een goede zondag met je gezin.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige herfstkaart Tineke...zo mooi die grote paddestoel en ook de andere herfstaccentjes passen er zooooo mooi bij...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is prachtig Tineke!!
    Ik wil je toch nog even van harte feliciteren met je verjaardag ook al ben ik te laat.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart. Heel sfeervol.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat is dit een mooi kaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat is dit een mooi kaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Al heel wat keertjes op facebook gezien maar toch nog even hier een reactie: Super leuke kaart! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen