donderdag 19 oktober 2017

Goede Feestdagen

Ook vandaag heb ik weer een kerstkaart om te laten zien.
Het is dan wel nu nog heerlijk weer en lijkt december met de feestdagen nog heel ver weg. Toch duurt het niet zo lang meer.


Het label maakte ik met shape art Label 5 en designpapier "Frozen Forest" van Studiolight. De randen bewerkte ik iets met witte gesso.
Op de doily zit een afbeelding van Mattie.
Bij de boom zit een konijntje in de sneeuw van foamball clay.
Een kerstster met takjes en blaadjes bij de afbeelding en bovenaan hulsttakken met kerstklokken.
Op de banners een tekst gestempeld.
De boom, takjes en blaadjes heb ik met wat snowtex bewerkt.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1340 Tiny's squirrel & rabbit, CR1343 Christmas bells, CR1414 Twine circle
Creatables: LR0378 Spar, LR0435 Petra's Poinsettia, LR0437 Petra's twigs set, LR0438 Petra's Larix
Knipvel: MB0163 Mattie's Winter animals
Clear stamp: CS0991 Fijne kerstdagen
Plakparels: CA3132 Pearls - white, JU0955 Metal

Dutch Doobadoo:
shape art Label 5 470.713.157



Gisteren was het mijn verjaardag en omdat ik 50 ben geworden, zijn we met ons gezin uit eten geweest. Eerst hebben we 's middags een leuke fotoshoot met elkaar gedaan.
We troffen het met zulk uitzonderlijk mooi weer!


Jacqueline had even stiekem met de bediening overlegd dat ik 50 was geworden en met het dessert was er op mijn bord vuurwerk.
De kleintjes vonden het ook prachtig!


Een speciaal verjaardagsbord...


Martine kreeg een ijsje met Calimero, helemaal blij!


Guido vermaakte zich met zijn eten en nog soepstengels.
Een extra gouden randje om een speciale dag!
Morgen nog een keertje jarig als ik het voor de familie vier...

6 opmerkingen:

  1. Je kaart is prachtig Tineke!
    Gezellig dat jullie uit eten gingen .
    Leuk dat vuurwerk op je bord,feestelijk.
    Hoop dat je een gezellige dag had met elkaar.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie winterse tag heb je gemaakt Tineke...zo een leuke details erop
    Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag...en jullie hebben een heel gezellig etentje gehad zo te zien...kindjes hebben daar ook heel eg van genoten zo te zien...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige labelkaart. Mooi samengesteld! En nog gefeliciteerd met je verjaardag. Het etentje was gezellig zo te zien. Ook nog een fijne dag met de familie gewenst.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte gefeliciteerd met je 50ste verjaardag!
    Gezellig om te zien dat jullie zoveel plezier hadden.
    En dat toetje Super leuk en lekker natuurlijk!!!
    Big smile op de kinderen's gezichtjes, goud waard!
    Je kaart heeft niet veel woorden nodig ha,ha 😊: Prachtig!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee tante Tien, nog van harte gefeliciteerd met uw vijftigste verjaardag. Had Hil wel gefeliciteerd maar was ik de jarige toch vergeten :) U hebt een prachtige dag gehad heb ik gehoord, leuk zeg! Gisteren was Hil even bruid haha, heeft ze de foto's laten zien? Het stond haar zó mooi. Vanavond ook een fijne avond gewenst hoor! Gezelligheid. Iedereen thuis de groetjes! U weet wel van wie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Mooie kerstkaart heb je gemaakt!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen