zaterdag 28 oktober 2017

Goede Feestdagen

Wil je meedoen met de bloghop van Dutch Doobadoo? Scroll even een bericht verder naar beneden!

Vandaag laat ik jullie weer een kerstkaart zien. 
Hiervoor ben ik eens gaan snuffelen tussen wat oudere afbeeldingen van Mattie, n.l. de vintage cardtoppers. Persoonlijk vind ik ze erg mooi in deze tinten.
Ben benieuwd of jullie er ook zo over denken.



Ben je benieuwd hoe ik deze kaart heb gemaakt en welke materialen ik heb gebruikt?
Ga dan naar het Marianne Design blog.
Daar vind je de werkbeschrijving en de materialenlijst.

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart weer !
    Echt een schilderijtje
    Groetjes Annie I

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik vind deze kaart super mooi Tineke!
    Een prachtige combinatie is dit,mooie tinten.
    Een goede zondag met je gezin.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan Tineke.
    En de oudere materialen zijn nog zo mooi!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje ziet er schitterend uit groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje ziet er schitterend uit groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen