zaterdag 4 juli 2020

Goal

Mannenkaarten zijn leuk om te maken. 
En zeker nu er zoveel leuk materiaal voor uitgekomen is.
Bij Dutch Doobadoo zijn er gave mallen met designpapier met bijpassende sticker- en stansvel in het voetbalthema.


Card art Goal heb ik op wit fluweelpapier overgetekend. Daarna op zwart cardstock en alle losse letters op het designpapier uit crafty kit - Kick it!
Dit alles heb ik op een groene topvouwkaart geplakt.
De letters zijn lichtjes aangezet met witte gesso.
In het gras staan de voetbalschoenen al te wachten. Een paar voetballen op de kaart en alvast de wedstrijdbeker tevoorschijn gehaald.
Verder wat sterretjes uit goud karton (wat eigenlijk afval is uit een stans) en een afbeelding uit het stansvel.
Op een banner is de tekst uit het stickervel geplakt en vastgestrikt met waxkoord.

Marianne Design:
Collectables: COL1336 Champion 
.Creatables: LR0650 Petra's grass, LR0658 Sneakers, LR0659 Sports, LR0669 Lantaarn & label (sterretjes)
Stempel + snijmal: CS1058 Banners
Luxe karton: CA3126 Paper - Gold

Dutch Doobadoo:
Card art Goal 470.713.791

Crafty kit - Kick it! 472.100.003



4 opmerkingen:

  1. Super gaaf Tineke. Zoals je gezien hebt, heb ik de serie voor mijn verjaardag gehad en kan ik ook aan de slag. Dank voor de inspiratie.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een gave mannenkaart heb je gemaakt Tineke!
    Maar jongens zullen hier ook blij mee zijn.
    Er is heel wat op te zien.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave mannenkaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen