vrijdag 17 juli 2020

Lieve juf

Hier is gisteren de zomervakantie voor de basisschool begonnen! 
Martine zat voor het laatst in groep want na de vakantie gaat ze naar groep 4. Ze heeft een prachtig rapport! Op alle vlakken doet ze goed haar best maar vooral in taal en lezen is ze echt goed. Voor het lezen heeft ze al M6 wat inhoud dat dit het niveau is voor midden groep 6. Aan het eind van groep 3 hoort een kind over het algemeen E3 (eind groep 3) te hebben waar ze dus flink overheen zit!
Mijn dochter heeft de gewoonte van mij overgenomen om de juf(fen) aan het eind van het schooljaar te bedanken.
Dit jaar had ze 2 juffen en op het laatst zelfs 3. Andere jaren maakte oma een kaart of i.d. erbij maar dit jaar heeft Martine ze zelf gemaakt! 
In de laatste Mijn Hobbykaart zat materiaal voor een kaart om de juf te bedanken voor het schooljaar. Ze vroeg of ze die mocht hebben en in voorgaande jaren zat er nog materiaal voor nog 2 kaarten. 
Haar mama kocht er cadeautjes bij en zo kreeg iedere juf een persoonlijk cadeau.


Kaart 1



Kaart 2



Kaart 3


Oma is er trots op!
Zo leuk dat ze er plezier in heeft en ze liet telkens de kaart zien als tie af was en moest dan weten wat oma ervan vond ;-)

5 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk !
    Zeg het ook maar tegen Martine een dikke 10...
    Annie I..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tineke,

    Wat leuk om te lezen dat ze de creativiteit van oma heeft voortgezet en er zo'n plezier in heeft en het resultaat met je deelt. Dat doe ik met mijn oma en tante waarmee ik knutsel ook nog steeds als we kaarten gemaakt hebben :)

    Wauw wat een voorsprong heeft ze zeg! Begrijpt ze ook al goed wat ze gelezen heeft? (vroeg de 'juf' die ook vakantie heeft ;))
    Groetjes, Linda T

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten maakte Martine, ik snap helemaal dat oma supertrots is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat Martine zulke mooie cijfer heeft.
    En wat kregen de juffen leuke cadeautjes van haar.
    Het ziet er heel leuk uit ,daar zullen ze blij mee zijn.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Degene die dit getuigenis vandaag leest, zou het met mij en mijn familie moeten vieren omdat het voor sommige mensen allemaal als een grap begon en anderen zeiden dat het onmogelijk was. Mijn naam is Oscar Meijer en ik kom uit Amsterdam, Nederland, maar ik verhuis met mijn vrouw naar Chicago US. Ik ben gelukkig getrouwd met twee kinderen en een lieve vrouw. Er gebeurde iets vreselijks met mijn familie, toen ik mijn baan verloor en mijn vrouw mijn huis verliet omdat ik niet goed voor mezelf en de gezinsbehoeften kon zorgen. van haar en mijn kinderen op dat moment. Ik slaagde er negen jaar in, geen vrouw om me te steunen om goed voor de kinderen te zorgen. ik probeer een testbericht naar mijn vrouw te sturen, maar ze blokkeert me om met haar te praten ik probeer met haar vriend en haar familieleden te praten, maar weet nog steeds dat iemand me kan helpen en ik heb later een aanvraag ingediend bij zoveel bedrijven, maar toch deden ze dat bel me niet, totdat er een trouwe dag kwam die ik nooit in mijn leven zal vergeten toen ik een oude vriend van mij ontmoette aan wie ik al mijn moeilijkheden uitlegde en hij vertelde me over een geweldige man die hem helpt een goede baan te vinden in een grote bedrijf en hij vertelde me dat het een betoverende caster is, maar ik ben een persoon die nooit in magie gelooft, maar ik besloot hem een ​​kans te geven en Drigbinovia instrueerde me en liet me zien wat ik moest doen in deze drie dagen lunch de spreuk. ik volg alles de instructies en doe wat hij me vroeg om het goed te doen. Drigbinovia zorg ervoor dat alles goed ging en mijn vrouw zou me weer zien na Drigbonovia geweldig werk. Mijn vrouw belde me met een onbekend nummer en verontschuldigde zich en ze vertelde me dat ze mij en onze kinderen en mijn vrouw echt naar huis zou missen. En na twee dagen belde een bedrijf dat ik heb ingediend met mijn waarderingsbrief, nu ben ik de manager van paragon bedrijf in de VS Ik adviseer u als u problemen heeft, stuur een bericht naar deze e-mail: doctorigbinovia93@gmail.com of WhatsApp / Viber hem op +2348144480786 en u krijgt het beste resultaat. Neem dingen als vanzelfsprekend aan en het wordt van je afgenomen. Ik wens je het beste.......

    BeantwoordenVerwijderen