maandag 6 juli 2020

Maak mooie momenten

Het is heel wisselvallig weer de laatste dagen. En er lijkt ook nog geen verandering in te komen. Jammer hoor maar we hopen op betere tijden.
Wel kun je natuurlijk foto's maken op het strand, net als deze camera heeft gedaan. Ik heb er een schudkaart mee gemaakt met schelpenzand als schudmateriaal erin.


Dit is een 2e kaart van de 4 kaarten die ik voor het tijdschrift Mijn Hobbykaart mocht maken namens Marianne Design.
Je vindt alle info in Mijn Hobbykaart nr. 92 die in de betere hobbywinkel of boekhandel ligt.

4 opmerkingen:

  1. Een super mooie strand kaart is dit Tineke!
    Wat leuk dat je er een schutkaart van hebt gemaakt.
    Een prachtige combinatie van alles!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo ik wil graag zo iets kaart maken is er ook en bestel nummer van de vederrkijker. bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen