vrijdag 6 augustus 2021

Beregezellig!

 Vanavond was ik weer live op Facebook in de Doe@ding groep. 
Omdat er velen zijn die het lastig vinden om met een Dutch Doobadoo mal te werken, heb ik hier een kaart mee gemaakt.
Al eerder had ik een voorbeeld gemaakt met ook een Dutch Doobadoo mal en liet deze zien. De kaart die ik live maakte, volgt nog.


Bij deze kaart ben ik begonnen met het stansen van 2 maten met een slimline stans van MD, in zwart cardstock en designpapier uit de slimline craftykit Giraffe. Helaas is deze kit uitverkocht.
Op die 2 slimline vellen tekende ik de 3 vakjes met de slimline card art Ticket en knipte ik uit.
Wat stelen van de bamboe plakte ik achter en tussen de open vakjes. 
De pandaberen had ik gestempeld, uitgestanst en ingekleurd en de 2 bovenste panda's met de pootjes vastgeplakt achter het venster. Daarna het roze designpapier erachter geplakt.
Dit alles op een slimline kaart geplakt van wit fluweelkarton.
Nu de pandaberen verhoogd opgeplakt en verder opgeleukt met nog meer bamboe en de bloem met tropische bladeren en afgewerkt met een plaksteentje.

Marianne Design:
Craftables: CR1537 Slimline frames
Creatables: LR0667 Tropical leaves, LR0697 Flower
Stempels: EC0179 Eline's animals - Panda, EC0188 Eline's animals - Tekstjes
Rhinestones: CA3156 Light pink

Dutch Doobadoo:
Card art Slimline Ticket 470.713.869

Craftykit Slimline Giraffe 473.005.009

5 opmerkingen: