zaterdag 28 augustus 2021

De wereld door

De nieuwe collectie van Dutch Doobadoo ligt in de winkel en tijdens de bloghop willen we jullie laten zien wat wij als team er zoal mee gemaakt hebben.
 Doe je ook gezellig mee?


Ga tussen 28 augustus - 30 augustus 2021 langs de blogs van de design team leden van Dutch Doobadoo en laat op elk blog een leuke reactie achter.

De volgorde van de bloghop is:
Mirande -  Tineke (je bent nu hier) - Monique - Corry - Jolanda - Ineke - Finish Dutch Doobadoo blog

Als het goed is, kom je bij Mirande vandaan en ben je hier beland bij de gezellige bloghop. Zo niet, ga dan even terug naar het blog om de juiste volgorde aan te houden.  

De meeste vakanties zijn weer voorbij. Sommigen gingen verder weg en anderen bleven dicht bij huis. Ik ging aan de slag met de wereldbol. 


De kaart maakte ik met card art Globe.
Deze tekende ik 2x op wit fluweelkarton, 1x gewoon en 1x in spiegelbeeld. In de spiegelbeeld globe is een vouwlijn gerild op ca. 7 cm vanaf de bovenkant. Dit gedeelte is tegen de voorste kaart geplakt zodat er een dubbele kaart ontstaat.
De binnendelen zijn overgetekend op designpapier Next Trip van Mintay. Ook de werelddelen zijn hierop overgetekend. 
Het gedeelte waar de wereldbol in "hangt", is overgetekend op glitter platina karton. 
Uit het paperpad heb ik diverse afbeeldingen geknipt en op de kaart geplakt.

Dutch Doobadoo:
Card art Globe 470.784.026

Je kunt nu verder hoppen en naar Monique gaan.
Vergeet niet om bij iedereen een reactie achter te laten en te eindigen op het blog van Dutch Doobadoo.
Veel plezier tijdens deze bloghop en ik hoop dat we jullie hebben kunnen inspireren met de nieuwe collectie!

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart. Het gebruikte papierblok past er echt perfect bij.
    Bedankt voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, super deze wereldbol. Prachtig gemaakt. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow...wat GAAF Tineke de wereldbol!
    Ik denk gelijk aan mijn kinderen en kleinkinderen in Australie....die zouden dat ook heel mooi vinden!
    Je hebt er iets heel moois van gemaakt....ik vind ook wegwijzer bordjes erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gemaakt echt vakantie, leuk bedacht
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke om zo een kaart te maken van de wereldbol. Groetjes Romania

    BeantwoordenVerwijderen