maandag 16 augustus 2021

Sweet

 Vorige week ben ik heerlijk buiten aan de freubel geweest.
Ik maakte een babykaart in zachte kleurtjes.
Het patroon voor deze kaart komt uit de groep Mijn Schatkaart op Facebook.


De basis van de kaart is het groene karton van Paint On. 
Dan wit fluweelkarton en daarop designpapier uit paperpad Baby's First Clothes van Reprint.
Op de schuine punten zit de cirkel van harte en ook hierop designpapier. Het lijntje met babykleertjes heb ik uitgeknipt en op de cirkel geplakt.
Lieve bloemetjes met een rhinestone en takjes met blaadjes.
De vlinder komt uit het designpapier en de kaart afgewerkt met de tekst sweet.

Marianne Design:
Craftables: CR1494 Natural twigs, CR1560 Van harte cirkel
Creatables: LR0697 Flowers, LR0730 Layout A6 (sweet)
Rhinestone: CA3154 Brons

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Tineke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Tineke en ik vind het patroon van de kaart ook heel leuk .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is super mooi Tineke! leuk model.
    En gezellig aan gekleed ook!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart!
    Mooi in deze zachte kleurtjes en dan die kleertjes super schattig.
    Heel leuk model Tineke!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief dit vintage babykaartje Tineke, mooie details erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen