maandag 9 februari 2015

Home sweet home

Voor de demo had ik aardig wat gemaakt.
Deze creatie werd o.a. heel veel en uitvoerig bekeken.
Het is de envelopmal met ruitvenster van Dutch Doobadoo.
Als designpapier heb ik "Country Escape" en "Sweet Christmas" van Tilda gebruikt.
Op de envelop staan buxusboompjes en -bolletjes (CR1303) in fleurige bloempotten.
Erachter een mooie tak (LR0256) met bladeren.
Een hek met vogeltje (LR0205), gras en vogel (LR0204), laarzen (LR0316), gieter (LR0260) en vlinder (LR0261).
Op de lijfjes van de vlinders heb ik parelstipjes met de parelpen gemaakt.
De tag haal je makkelijk uit de envelop door aan de lintjes/kantjes te trekken. Aan de lintjes/kantjes ook een sleutel (CR1304) vastgemaakt.
Achter het venster heb ik geen mica gedaan maar een gelatine-blaadje. Volgens diverse dames lijkt het zo net een glas-in-lood-raam ;-) 
Op het label een plaatje van knipvel Tiny's Country Garden 1 (IT564) met aan weerszijden een buxusboompje in pot (CR1303).
Een tekst (COL1333) op een banner gestempeld.

Deze creatie wil ik mee laten doen bij:

30 opmerkingen:

  1. Origineel gemaakt! Erg leuk en sfeervol!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje Tineke .
    De mal heb ik ook .
    Dus een leuk voorbeeld .
    Bedankt er voor !!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk tuintje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tineke ik snap wel dat deze veel en uitvoerig op de demo werd bekeken ... hij is schitterend! De materialen en de kleuren heb je heel mooi verwerkt :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan me goed voorstellen dat ie veel bekeken werd. Vind 'm ook erg leuk geworden, Tineke. Een heel mooi geheel zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kunstwerkje ...
    De kleuren zijn zo mooi ...
    Fijne maandag ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Awesome card with so cute details!!!
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat schitterend en prachtig kleuren.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan mij voorstellen dat deze veel bekijks kreeg. Hij is dan ook prachtig. Leuk ook die gelatineblaadjes. Ideetje!!. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW, das sieht ja toll aus
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart is het geworden!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje, mooie envelopkaart in schitterende kleuren. ..groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje, Tineke, en wat een onwijs leuk idee om gelatine te gebruiken voor je ruit! Slim! Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje, Tineke wat heb je veel mooie dingen gemaakt voor de demo!! Had ook niet anders verwacht maar als je het dan zo op een rij voorbij ziet komen dan vind ik het bijzonder knap gemaakt allemaal! Prachtig gedaan, als het goed is komt deze week deze mal ook bij mij binnen....nu de tijd nog....eerst nog even wat andere opdrachten! Maar hier ziet het er weer tip top en inspirerend uit Tineke!

    Liefs Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

  15. Gaaf gemaakt zeg, een heleboel moois op te zien,
    en leuke kleuren heb je gebruikt ♫
    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige vensterkaart. Je gebruikte kleuren zijn erg mooi.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Koselig kort,mange flotte dies du har brukt,
    klem bente:)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig doorkijkje levert dit op. Supermooi.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zeker een mooi envelopje met die ruit!
    En weer veel getover met stansjes, hoe krijg je het zo mooi gedaan!
    Goed idee een gelatine blaadje als ruitje, lekker nostalgisch!
    Prachtig deze kaart!
    Fijne week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie creatie weer Tineke. Hoe verzin je het toch steeds? Het doet me naar mooi weer verlangen...;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Tineke,
    Leuk om een gelatineblaadje te gebruiken, ziet er mooi uit, prachtig plaatje en alles weer super gecombineerd met de mallen, mooi gemaakt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel gaaf Tineke!!! prachtig tuin tafereeltje en een blikvanger, niet zo gek dat het veel werd bekeken!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Echt heel leuk gedaan, ik vind de buxusboompjes ook zo leuk , ik denk dat die binnenkort ook maar eens in mijn assortiment moeten komen.
    Fijne dag!
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart Tineke, en heel erg mooi hoe je het label hebt verwerkt met daarop het plaatje. heerlijk veel om te bespeuren. Een echte kijkkaart. Top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Kreativ som alltids. Flotte farger og detaljer.
    Ha en fin dag :)
    Klem :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig, Tineke. Geen wonder dat er zoveel aandacht voor was, er is lekker veel op te zien.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk joh om een gelatineblaadje te nemen!
    Heel mooi idyllisch plaatje en alles weer super gecombineerd Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel mooi gedaan,Tineke!
    Ik begrijp dat er veel bewondering voor was.
    Het is ook erg leuk gedaan.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Tineke. Geweldig! Dit zijn echt jou mallen. Wat zijn al die potten mooi en wat heb je er een prachtig tafereel van gemaakt. En dan het model prachtig. De mallen heb ik al...... Groeten Trijntje



    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige kaart, Tineke!! Erg mooi gedaan!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van het Cards & Scrap Challengeblog!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen