donderdag 19 februari 2015

Winter

Op donderdag probeer ik mee te doen met elke week een kerst/winterkaart. 
Nu heb ik er gelukkig nog ééntje in voorraad die ik voor de demo had gemaakt.
Een dubbele sneeuwpopkaart met de leuke mal van Dutch Doobadoo.
Zijn sjaal, wanten en het woord "winter" zijn gemaakt met "Vintage Frost" van Maja Design.
Om zijn hoed een strik van seambinding, parels als ogen, een peen als neus en zijn mond heb ik zelf getekend.
Een kleine sneeuwpop (ook van Dutch Doobadoo) heb ik erbij gezet.
Rondom de sneeuwpop lekker veel snowtex gesmeerd voor het winterse effect;-)

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:

22 opmerkingen:

  1. Wat een leuke sneeuwpopkaart, Tineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Brrrr hij ziet er koud uit ,maar wel leuk .
    Wie weet of er nog eens sneeuw komt .
    Van mij hoeft het niet Tineke.
    Voor Martine zal het wel leuk zijn .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat istie cute, deze sneeuwman kaart! Gaaf Tineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tineke,
    wat is die mooi gemaakt zeg, complimenten!
    En volgende keer graag een lente-kaart :-)
    het mag nu wel wat warmer worden, vind je niet?
    Leuk om je blog eens te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lachuh, ik zie hier een sneeuwman en zag net ergens de paashaas voorbij hoppen...:-), hoe dan ook: leuk gemaakt!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gemaakt Tineke, knap van je dat je nu al bezig bent met de kerstkaarten, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave sneeuwpop zo Ineke. Moet ook maar eens naar die DDD mal op zoek. En naar de orchideen. Misschien krigj ik inspiratie. groetjes leny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke sneeuwpopkaart al moet ik zeggen dat ik inmiddels wel een beetje naar warmer weer begin te verlangen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Tineke,
    wat een toffe en originele kerstkaart zeg ! Ik heb je blog gevonden via de 52 weeks en ben meteen volger geworden.
    Groetjes en hopelijk tot blogs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat staat je sneeuwpop daar mooi te zijn Tineke. Leuk om zo'n grote en een kleine te combineren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kerstman Tineke ....super leuk ook dat kleine kerstmanneke onderaan ....
    TOPPIE!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Tineke,
    moet elke keer lachen als ik de foto van Martine zie, wat is het toch een schatje..
    Je sneeuwpop is erg mooi, leuke strik om de hoed en ook het kleintje is er leuk bij,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke sneeuwpop kaart, vooral door alle "sneeuw" lijkt ze heel echt

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super gaaf Tineke, al die sneeuw-
    randjes helemaal geweldig!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Tineke je sneeuwpop kerstkaart is super leuk! Heel leuk gedaan met het snowtex dit maakt het heerlijk winters :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Tineke prachtig deze kaart. Ja leuk he iedere week een kerstkaart. soms best wel lastig. De tijd ontbreekt soms omdat je ook nog andere kaarten maakt. Maar ik ben ook vol goede moed begonnen. Wij hebben gisteren heerrlijk gelopen in ee natuur gebied hier vlak bij het was heerlijk klekker zonnegtje. Het waaide wel. maar de zon was heerlijk na thuiskomst lekker rozig. MIjn man lag al snel te knikkebollen in de stoel. Jammer dat jullie gisyteren heel ander weer hadden want het lekker om met die kleine meid even buiten te kunnen zijn. Misschien vandaag. Hier niet het is waardeloos. Mijn moeder komt zo die treft het niet... Regenachtig. Fijne dag nog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een leuke kerstkaart en een prachtig model. De sneeuwman ziet er echt uit en het kleine sneeuwmannetje maakt het af. Bedankt voor je bijdrage aan 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke sneeuwpop kaart. Grappig met het kleine
    sneeuwpop er bij.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie winter kaart, krijg het er koud van.
    Knap hoor iedere week een kerst kaart. Mij lukt het nog niet echt.
    Groetjes Carolien.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a fun shaped card! Thanks for joining us at CCC this week.

    BeantwoordenVerwijderen