donderdag 5 februari 2015

Koud hè?

Allereerst een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers. Wat leuk dat jullie mijn blog zijn gaan volgen! 
Niet van jullie allemaal kon ik het blog vinden.
Als je wilt dat ik je blog bezoek, laat dan een reactie achter, zo kan ik er wel komen...

Wat keken we vanmorgen raar op....alles was wit.
Het had gesneeuwd!
Er werd wel in andere delen van het land sneeuw verwacht of viel er gisteravond al maar hier was niets voorspeld. Zo zie je maar dat alles bestuurd wordt en we zelf niets kunnen!
Voor de demo had ik ook wat winterkaarten gemaakt. Op deze "witte" dag hoort deze kaart dus bij ;-)
Deze easel sneeuwpopkaart heb ik gemaakt met de nieuwe sneeuwpop mal van Dutch Doobadoo.
Het papier is "Cozy" van Authentique.
Op de onderkant heb ik een kerstster (LR0142) bij hulsttakjes (LR0244) gelegd. Ook een paar "sneeuwballen" (pompoms) met ski's (CR1252).
Op de "buik" van de sneeuwpop ligt een muts (geknipt uit het papier) en erbij een banner (COL1325) waar ik een tekst (COL1341) op heb gestempeld.
Langs alle randen snowtex gesmeerd.
Martine vindt deze sneeuwpop helemaal leuk! 
Vorige week toen ze wakker was na haar middagslaapje zag ze dat ik deze gemaakt had. 
Ze zag direct de kleinere details. 
Ze zag de wanten want anders krijgt tie "vieze" handen. (Zo noemt zij koude handen!) Ook heeft tie een hoed en sjaal om, brrr...koud! 
Maar ook de ogen, mond en hij heeft een neus op ;-)
Zo heerlijk die kinderprietpraat!
Nu ligt ze moe in haar bedje te slapen na lekker lopen in de sneeuw met haar "kappielaarsies" aan naar omi (mijn schoonmoeder) waar we vanmorgen een bakkie zijn wezen doen.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:

24 opmerkingen:

  1. heel mooi deze vrolijke sneeuwpop groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat schattig dit sneeuwpopje Tineke, maar ik vind je vorige kaart ook erg mooi , qua kleur en hoe alles mooi samen past.
    liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, daar is Mr. Snowman himself! Ha, ha, dit was dus de beroemde sneeuwpop waar ik klanten over hoorde praten op de beurs!!
    Hij is inderdaad erg leuk! leuk als easelkaart!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is tie leuk Tineke en wat gezellig om zo met Martine te keuvelen. Grappig dat ze nu je kaarten al kan bewonderen. Ik vind die sneeuwrand gaaf gedaan. Dat geeft meteen een heel ijzig effect...top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tineke wat een ontzettend leuke easelkaart! Heel mooi gedaan! Ik snap heel goed dat Martine hem hartstikke mooi vindt :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi is je sneeuwpop.Leuk met die muts en wanten aan.
    Past goed bij het weer!
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Enig enig, je sneeuwpop, Tineke! Hij heeft ook zo'n leuk koppie! Ja, dat was wel even een mooi wit landschap vanmorgen hè? Maar ik ben m'n koude voeten beu, ha ha ha, dus laat de lente maar komen ;-) Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige sneeuwpop Tineke, leuk aangekleed, hier in drentheland lag maar een heel dun laagje...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuk kaartje Tineke
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige easel sneeuwpopkaart heb je gemaakt. Leuk gedaan ook zo met de snowtex eromheen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is echt een leukertje de sneeuwpop.
    Heel gezellig winters ,brrrr wel koud hoor.
    Je kunt begrijpen dat Martine er weg van is.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke sneeuwpop in dit mooie papier van Authentique. Prachtig resultaat.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wij hadden vanmorgen maar een dun laagje sneeuw, het ziet er wel heel mooi uit..Gezellig met Martine aan de wandel, leuk zo'n bijdehante tante..je sneeuwpop dus goed gekeurd ? door mij ook ..heel erg leuk
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat 'n leuke sneeuwman kaart en hoe heerlijk Martine ervan geniet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, het is zeker koud buiten, brrrrrr. Deze sneeuwman zal nu niet zo gauw smelten buiten. Prachtig gedaan Tineke!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit prachtige kaartje pas precies bij het winterse weer buiten ...geweldig mooie sneeuwpop Tineke...zo leuk gemaakt....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je sneeuwman is een schatje Tineke! en geniet maar lekker van je kleindochter n tis een heel leuk verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtige sneeuwman, Tineke.
    Heerlijk hè, als ze zo een beetje gaat kletsen, geniet er maar van.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. A wonderfully constructed snow man and easel card . I love his hat! thanks for sharing on Christmas Card Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke winter sneeuwpop Tineke,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What a very fun snowman card and I love all your embellishing.
    Thanks for joining us at Christmas Card Challenges.
    Hugs
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen