zaterdag 7 februari 2015

Love

Op blogs kun je merken dat het richting Valentijn gaat. Zelf heb ik er echt helemaal niets mee maar een huwelijk of verloving vind ik wel leuk.
Het schattige plaatje van Nellie Snellen heb ik gecombineerd met papier uit paperpad "Country Boutique" van Fancy Pants Design.
Langs het plaatje heb ik de mooie border (LR0343) van Anja van Laar gestanst.
Op het hartje (COL1306) heb ik een (gedeelte) tekst (COL1358) gestempeld en bevestigd met een strik van tule. Nog een paar ringen (LR0238) erbij met pareltjes als diamantjes.
De schitterende orchideeëntak (COL1379) heb ik gestanst en gestempeld. Deze stans is ontworpen door Mihaela en ik ben er erg blij. Ik hou van deze bloem. Hij zat zelfs in mijn bruidsboeket ;-)
Met deze prachtige stans heb ik nog meer kaarten gemaakt maar die komen binnenkort.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:

28 opmerkingen:

  1. Prachige kaart Tineke, mooi met die orchidieeen en dat schattige plaatje maakt het helemaal af.
    groetjes
    Heleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende en romantische kaart! Zelf heb ik ook niets met Valentijn ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOOh Tineke,
    wat een heel mooi en lief kaartje
    prachtige malletjes heb je weer gebruikt
    toppie !!
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tineke. Wat en superschattige kaart. Wat een leuke mal is dat van de orchideeën. Past heel mooi op deze kaart. Ik heb ook niets met Valentijn...... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een plaatje Tineke. Dit is weer prachtig gedaan en die orichidee is hier prachtig bij.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Tineke,
    de plaatjes van Nellie zijn prachtig, ik heb ze ook klaar liggen, mooie mallen, alleen de orchidee, daar ben ik geen fan van, ook de echte bloemen niet ...
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous card, I like the adorable image
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een snoepie is je kaart Tineke.
    Echt super gaaf hoor !!!!
    Een schattig plaatje .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend kaartje Tineke...en met een heel schattig plaatje....ook de orchideënbloemen zijn ook heel leuk...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Another lovely card Tineke. So beautiful! Thank you for sharing with us @ Cuttlebug Mania!
    Blessings,
    Belinda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card, Tineke, very romantic.Your orchids are very pretty!!!
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg mooi deze kaart met orchideetakken!
    Zeker een mooie herinnering die je daar bij hebt!
    Het plaatje is een schatje!
    Ik heb ook niet zoveel met valentijn hoor maar hartjes zijn overal leuk bij.
    Fijne zondag!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Such a sweet card, love the image you used. Thank you for joining us at Cuttlebug Mania, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Romantisch, mooi met die orchideeën erbij!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig en schattig Tineke, mooi zijn die nieuwe stansen hoor. Toppie gedaan weer!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nee Tineke, ik heb ook helemaal niets met Valentijn! Maar idd, trouwerijen en verlovingen zijn natuurlijk altijd leuk om daar een kaart voor te maken en te versturen, deze is weer een hele mooie geworden! Heel leuk zo met de orchideeën, ik moet wel even wennen aan de mallen van Anja, heb er ook nog geen gekocht, maar deze is wel heel mooi verwerkt. Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een ontzettend mooi kaartje heb je weer gemaakt Tineke! Prachtig met alle details en wat een schattig vintage plaatje zeg :) . Geweldig!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi tineke
    wat een mooie romantisch kaart maar soms doe je wel iets met valentijn zelf ben ik er ook geen fan van maar hebt wel wat gemaakt voor mijn dochter want die is op valentijn getrouwd op hawai:-))
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gorgeous - Lovely picture and all the embellishments - I particularly like the flowers you've created. Thanks for sharing with us at ABC Challenge
    Andrea x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook ik heb niets met valentijn maar dit mooie kaartje is wel heel lief groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb ook niets met valentijn hoor, maar toch ligt er ook een valentijnskaart in de productie... De orchideeën heb je mooi gecombineerd met de trouwringen en het lieve plaatje.
    Fijne dag toegewenst!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een heel mooi kaartje heb je weer gemaakt, Tineke.
    Mooi die orchideeën erbij.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi kaartje met de orchideeën er op.
    Leuk plaatje met de nieuwe mal van Anja.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. This is a lovely creation hun! Thanks for playing along at Creative Inspirations! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. nydelig kort :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår hos Kreativ scrapping. Ønsker deg en fin uke :)

    DT Kristine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. What a beautiful vintage card. Love that image, and all that fabulous embossing looks gorgeous.

    Thanks for sharing with us

    Lin
    Dream Valley

    BeantwoordenVerwijderen