woensdag 18 november 2015

Christmas

Met de stansblokken van Studiolight heb je snel een kaart in elkaar. En ze zijn ook handig voor degenen die geen stansmachine en mallen ervoor hebben.
Voor deze kaart komen de achtergrond en alle afbeeldingen uit diverse vellen van de serie "Winter Memories" van Studiolight.

Zo meteen mag ik weer voor een behandeling aan mijn spataderen naar het ziekenhuis.... Het is alweer bijna een jaar geleden van de vorige behandeling. 
Gelukkig hoef ik niet meer zo vaak maar eraf kom ik nooit meer.


13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje
    Succes in ziekenhuis.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Tineke, succes in het ziekenhuis....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, Tineke.
    En veel sterkte vanmiddag in het ziekenhuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tineke. Wel een erg leuke kaart! Veel sterkte vanmiddag groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte hoor Tineke. Je kaart is weer prachtig geworden.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kerstkaart Tineke! De stansblokken zijn inderdaad ideaal voor snelle kaarten en ze zijn ook prachtig! Hopelijk is de behandeling fijn verlopen :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gemaakt weer Tineke! Heel mooi dat blauw in combinatie met bruin.
    Sterkte weer met de spataders, weer een week in elastieken kous? Ik heb er een paar weg laten halen 3 jaar geleden, maar gelukkig blijven die weg

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Tineke
    Ik hoop dat de behandeling mee gevallen is
    en dat je weer thuis ben !
    Sterkte groetjes Annie I

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige SL kaart en wens je veel sterkte in ziekenhuis meis! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig zeg deze kaart zonder stansjes, zoals ik al op fb zei...weer erns wat anders van jou.
    Ik heb nog nooit met een stansblok gewerkt maar kan me voorstellen dat dat gemakkelijk gaat.
    Meestal freubel ik zelf wat met plaatjes van internet en recycle dingen die ik bij elkaar zoek...resultaat vooraf nooit bekend en altijd een enorme zooi...lijkt me hier mee wel mee vallen denk ik zo.
    Ik hoop dat je behandeling mee viel..vervelend zeg die spataderen!
    Beterschap en een fijne creatieve week!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Tineke, wat is het toch een schitterende stansblok!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen