dinsdag 10 november 2015

Enjoying Outdoors

Je kunt nu wel aan de bomen zien dat we in de herfst zijn gekomen. 
Veel bomen zijn hun bladeren aan het verliezen. 
Je kunt wel met de bezem blijven klaarstaan....
Een (dubbele) kaart in de vorm van een eikel met als design papier "Enjoying Outdoors" van Maja Design.
De afbeelding heb ik gevonden op Pinterest.
Een eekhoorntje (CR1340) peuzelt aan een eikeltje (LR0373). Het zit bij paddenstoelen (LR0372) en een spar (LR0378).
Met de bladeren en eikels (LR0373) een toefje gemaakt met label uit het design papier.
Verder nog wat kleine blaadjes (CR1336).

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:

Voor de liefhebber is hier het patroon van de kaart.
Neem het gerust mee maar ik zou het wel op prijs stellen als je een reactie achterlaat.

12 opmerkingen:

  1. Zie ik net je mooie kaart van de hortensia krans, ga ik naar je blog en staat er alweer een nieuwe op! Hoe krijg je het toch voor elkaar allemaal! Zoveel als jij doe....ik zou er helemaal hyper van worden, haha Een blogpost maken vind ik al veel werk, zeker als je nog met challenges mee wilt doen. Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en pas je goed op jezelf!!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappig modelletje, Tineke. Erg leuke kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke herfstkaart Tineke! De eekhoorntjes zijn zo lief en het kaartmodel is ook zo leuk!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great Fall card! Thanks for joining us at Dies R Us for our 'Fall' challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke herfstkaart. Leuke zijn de eekhoorntjes.
    Leuk model kaart. Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig herfsttafereeltje. Zo schattig dat eekhoorntje. Dit papierblokje staat bovenaan mijn verlanglijstje voor mijn verjaardag. Zo mooi......
    Je patroontje ga ik opslaan. Leuk voor volgend jaar.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig herfstkaartje Tineke ....wat een shattig eekhoorntje erop....ja het is echt herfst...alleen de temperatuur is nog wel hoog....ik ga nog steeds in mijn bodywarmer boodschappen doen....moet je nagaan bijna half november....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuk patroon heb je weer gebruikt,
    mooi kaartje hoor ☺
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een grappig kaartje Tineke.
    Hoe krijg je het steeds voor elkaar ?
    Erg leuk hoor , echt herfst.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A wonderful fall card, with a super image and embellishments. Thank you so much for taking time to post your very creative art with us this week at Word Art Wednesday in our 208th AG challenge! Blessings, Carole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WOW! This is AWESOME!!! Thanks so much for playing in our ‘FALL’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen