maandag 9 november 2015

Hortensia krans

Zonet bekeek ik mijn map op de pc waar mijn kaarten/creaties instaan. 
Ik zag dat er nog een paar kaartjes in staan die nog van de demo op de Hobbybeurs zijn.
Vandaag een kaartje in de lila tinten.
Het designpapier is "Enjoying Outdoors" van Maja Design. 
De afbeelding (GH3255) is van Gerda's Hobbyshop.
Eronder zit een doily van Cheery Lynn. Een paar bloemen (LR0388) bij wat takjes (COL1393 en COL1394).
Verder heb ik gebruikt: kant, tule, seambinding en parelhartjes. 

12 opmerkingen:


  1. Oh schitterend zeg, ik hou van deze kleuren ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje in deze paarse/lila kleurtjes en ook weer hele leuke details erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende kaart Tineke !!!
    Wat een prachtige kleuren .
    Ook de bloemen zijn heel mooi .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig tinten
    En een leuk kaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal mooi, Tineke! Mooie tinten bij elkaar ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart met hele mooi kleuren plaatje bloemen en details. Supersss!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Tineke! Heel mooi de paarse tinten en de opbouw is ook weer top :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Tineke. Tuin vol hortensias maar deze kleur is super. Roestige spijkers in de grond stoppen, dan blijven ze die kleur. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend zeg......ik wil ook dit papierblokje......echt helemaal mijn kleurtjes en dan die mooie plaatjes van Gerda erbij. Dat gaat helemaal goedkomen dan. Prachtig.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen