donderdag 19 november 2015

De sneeuw blijft liggen

De behandeling aan mijn spataderen is weer gebeurd. Over een paar maanden weer op controle en hoop dat ik dan weer een jaar mag wegblijven.
Donderdag is kerstkaartendag!
Gelukkig voor mij klopt de titel niet bij het weerbeeld van vandaag ;-) 
Voor mij hoeft er geen sneeuw te vallen....
Het patroon van het leuke sneeuwhuis kwam ik pas tegen op het blog van Sigrid. Als je het ook leuk vindt, kun je het hier downloaden.
Het huis heb ik gemaakt met papier uit het bloc "Rustic Wood" (PK9124).
De deur en luiken van de ramen uit blauw papier geknipt en achter de ramen een stukje kant als gordijntjes. De deurknop is een plakparel (JU0932).
De sneeuwlaag aan de onderkant heb ik embost met designfolder Winter landschap (DF3421) al is er weinig meer van te zien...
Opzij van het huis staan een paar sparren (LR0378) met een paar herten (CR1289) ervoor.
Het snoesje (3DHM073) maakt muziek bij het licht van de lantaarnpaal. 
De sneeuw heb ik gemaakt met snowtex en de sneeuwvlokken (CR1335) zijn uit snowpaper (CA3104) gestanst.
Verder nog een tekst (PL1517) erbij.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:

22 opmerkingen:

  1. Hoi Tineke, wat een leuk besneeuwd kersthuis is dit, grappig dat je de luikjes ed wat scheef hebt gehangen. Dat geeft echt een rustiek gevoel vind ik.
    Héél leuk gemaakten heb je nu veel last van napijn? Ik hoop het niet voor je...het zou wel gaan sneeuwen dit weekend...:)
    Lieve groetjesMiranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi winters huisje op je kerstkaart, Trijntje. Vind het een erg leuk tafereeltje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind sneeuw ook veel leuker op kaartjes dan in het echt :)
    Erg mooie kaart en ik zal mee duimen voor goed nieuws binnen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi kerstkaartje Tineke! Zo sfeervol hoe je het huis hebt verwerkt en de sneeuw is een heel leuke touch :) Ik vind sneeuw prachtig! Dan moet het wel wit blijven en dat zie je hier maar weinig :(
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk huisje Tineke !
    Grappig kaartje , gezellig .
    Het kantje achter het raam ook.
    Je vorige kaart is ook mooi .
    Vervelend dat je weer behandeld
    moest worden aan spataderen brr.
    Hopelijk mag je er baat bij hebben .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Voor mij ook geen sneeuw, al vind ik je kaart wel heel erg mooi ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-kerst}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zouden we deze winter echt zoveel kou krijgen? Je kaart ziet er weer top uit!
    Lia, DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie gezellige kaart!
    De sneeuw mag wel wegblijven....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schitterend mooi kaartje
    leuk model ook

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk sneeuwhuis Tineke en Wat heb Je er een supermooie tafereeltje op gemaakt. Mooie kleuren top. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi tineke
    wat een leuk winters huisje reuze leuk gemaakt dus wilde het patroon downloaded maar dat lukte mij niet :-((
    gelukkig dat je even genezen bent van de spataderen en hopelijk blijven ze voorgoed weg!1
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kerstkaart(huis) heb je gemaakt Tineke! Top!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuk huisje! doet me wat aan een peperkoekenhuisje denken! Heel mooi uitgewerkt!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fabulous Christmas cottage! thanks for joining us at Crafty Calendar hugs Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful card, lovely little scene, the cottage is fabulous! Thanks for joining us at Sweet Stampin' this week.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke winterse kaart. Mooi model!
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Tineke, ook dit is weer een prachtige kaart, mooi het huis met sneeuw op het dak, een leuk Snoesje. Prachtige kleuren en accenten!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk model kaart Tineke, er valt heel wat te zien. Fijn dat je de behandeling achter de rug hebt, lijkt me erg pijnlijk, enne ik ben gek op sneeuw! sorry
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is super leuk Tineke, bedankt voor het patroon.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful Christmas card :-)
    Thanks for joing us at Card and Scrap.
    Good Luck !!

    Astrid DT :-)

    BeantwoordenVerwijderen