zaterdag 3 maart 2018

Grote avonturen beginnen klein

De demodagen bij Doe@ding zitten er weer op. Het waren super gezellige dagen, gisteren en vandaag, die om zijn gevlogen!
Ik heb genoten om mensen enthousiast te maken om aan de slag te gaan met de materialen van Dutch Doobadoo en Marianne Design.
Marlous en team, nogmaals hartelijk bedankt voor de gezelligheid en de goede zorgen! Ook alle bezoekers bedankt voor jullie gezelligheid!
Al mijn kaarten en creaties waren allemaal gemaakt met de mallen van Dutch Doobadoo.
Voor deze kaart gebruikte één van de nieuwste mallen, n.l. card art Locks.


De card art Locks nam ik over op kraft karton en designpapier "Crafty Patterns". Langs deze randjes smeerde ik lichtjes witte gesso.
Aan de linkerkant plaatste ik de schuur met hek en gras. De luiken en schuurdeur stanste ik nogmaals uit zwart kraft en plakte deze op de witte delen. 
Het ezeltje huppelt aan de rechterkant in het gras. Vogeltjes vliegen in de lucht tussen de wolken. Op een grote wolk stempelde ik een tekst.
Op de blokjes in het midden heb ik de tekst: Baby boy gezet.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectables: COL1406 Barn, COL1407 Farmers fence, COL1447 Eline's zebra & donkey
Craftables: CR1355 Grass, CR1398 Punch die - Birds, CR1416 Brush alphabet
Paper bloc: PB7054 Crafty Patterns
Clear stamp: EC0171 Eline's tekst

Dutch Doobadoo: 
card art Locks 470.713.323


10 opmerkingen:

  1. Ik vind dit echt een supermooie kaart!! Leuk dat je de schuur met het ezeltje hebt gecombineerd! Het model kaart van dutch doobadoo is ook erg leuk!
    Groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Tineke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi model kaart!
    Alles past mooi bij elkaar.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wieder eine wunderschöne Karte
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke kaart Tineke! Het model is ook zo leuk.
    Fijne zondag.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi gemaakt! Je tafel stond vol inspirerende kaarten, stuk voor stuk prachtig!
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je het zo gezellig hebt gehad. Vond het wel jammer dat ik niet kon komen en even met je kletsen, maar hopelijk volgende keer!? Prachtige kaart heb je weer gemaakt! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaarten waren allemaal super mooi Tineke!
    Deze is ook zo prachtig ,leuk gecombineerd.
    Ben blij dat ik alles in het echt heb gezien.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je een leuke creatie gemaakt met de mooie mal Tineke!
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen