donderdag 1 maart 2018

Hoera, het is lente!

Er is weer heel veel leuks uitgekomen bij Dutch Doobadoo en dat willen we jullie laten zien door een bloghop.
En zoals jullie gewend zijn, kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo materialen mee winnen. Dus doe gezellig mee!


Ga tussen 1 maart t/m 3 maart 2018 langs de blogs van de design team leden van Dutch Doobadoo en laat op elk blog een leuke reactie achter.

De volgorde van de bloghop is:
Janet -  Anke - Tineke (je bent nu hier) - Carla - Jolanda de Ronde - Corry - Hanny - Monique - Finish Dutch Doobadoo blog

Als je bij iedereen een reactie hebt achter gelaten, ga je naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter.

Als het goed is, kom je bij Anke vandaan. Zo niet, ga dan even terug naar het blog van Dutch Doobadoo om de juiste volgorde aan te houden.

Mijn creatie is een lentekaart. Het is tenslotte vandaag de 1e dag van de meteorologische lente, al is dat totaal niet te merken met deze kou....
De kaart is gemaakt met de nieuwe swing card Circle en de materialen van Marianne Design die vanaf morgen in de winkel liggen.
Ook deze kaart is vrijdag en zaterdag te zien op mijn demotafel van Doe@ding in het Atlas in Spijkenisse.


De swing card tekende ik over op wit karton en designpapier uit blocs "English Roses" en "Herbs & Leaves".
Langs de zijkanten plakte ik borders uit wit karton.
In het midden zit de afbeelding op de basis cirkel met een strik van seambinding.
Aan de linkerkant zitten tulpen, witte druifjes en wilgenkatjes in een mand en ervoor liggen een paar bloembollen.
Rechts hangt een vogelhuisje met vogeltje. Onderaan zit nog een vogel bij wat blad van de appelbloesem en wilgenkatjes.
Als laatste stempelde ik een tekst op de kaart.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1331 Basic Circle, CR1415 Twine border
Creatables: LR0204 Grass (vogeltje), LR0399 Tiny's Narcissus (bloembol), LR0400 Tiny's Crocus (bloembol), LR0401 Tiny's Tulip, LR0402 Tiny's Grape Hyacinths, LR0457 Petra's circle with bird (vogel), LR0512 Petra's appelbloessem, LR0515 Willow cats & birdhouse, LR0520 Basket
Paper blocs: PK9143 English Roses, PK9152 Herbs & Leaves
Knipvel: VK9565 Tulips & Willow cats
Clear stamp: PL1523 Project NL - Bloemen
Pearls: JU0932 Diamond gems - clear

Dutch Doobadoo:
Swing card art Circle 470.713.322

Je kunt nu weer verder hoppen en naar Carla gaan. 
Vergeet niet om bij iedereen een reactie achter te laten en te eindigen op het blog van Dutch Doobadoo om kans te maken op die leuke prijs!
Veel plezier tijdens deze bloghop en ik hoop dat we jullie hebben kunnen inspireren met de nieuwe collectie!

24 opmerkingen:

  1. Als je deze ziet heb je weer zin in het voorjaar heel gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks de kou, zit je met deze kaart gelijk in het voorjaar.
    Groetjes sylvia koning

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mariska van Meijl1 maart 2018 om 09:02

    Kom maar op met de lente! Heb er meteen zin in.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend lente kaartje maakte je met deze nieuwe mal! Ik heb zo'n zin aan de lente maar vooral warmte!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Tineke. Geweldig leuk gemaakt deze swing kaart. De lente kan mij niet snel genoeg komen. Met jouw kaart hebben we alvast een mooi voorproefje. Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie lentekaart. Ik zie uit naar de lente !!
    Groeten,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook alweer zo'n top creatie. En je krijgt gewoon zin in de lente
    Xx Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik krijg heel veel zin in de lente als ik je kaart zie. Prachtig. Groetjes,Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Tineke en je krijgt inderdaad zin in de lente met deze kaart! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zooooo dat is weer prachtige kaartj Tineke, wat een gaaf modelletje weer en ook super mooie lentekleurtjes ...

    ijskoude groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt er weer een prachtige voorbeeldkaart van gemaakt,wou dat het al lente is.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wil weer leuke kaarten maken ... met voorbeelden van jullie ... leuk ... liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi gedaan. Ik ben fan van dit model en die schitterende kleuren....i love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ook al zo'n mooie kaart. ik wil de ddbd-mal zeker hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een schitterend voorjaarskaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Tineke, zoals ik gewend ben van jou kaarten in 1 woord schitterend.
    Zo gezellig de lente goed uitgebeeld.
    Groetjes, Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je lente kaart ziet er weer super mooi uit.
    Heel leuk model en prachtige mallen.
    Het is een plaatje Tineke!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super mooie kaart Tineke.
    Wat een heerlijk voorjaarsgevoel heb je gemaakt.
    Leuk om met dezelfde mal een heel ander soort kaart te zien.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart,
    Een mal die je voor vele doeleinden kunt gebruiken....zijn ze allemaal eigenlijk....
    Ook mooi papier gebruikt...

    Groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij is weer waanzinnig mooi Tineke!
    Of is het een zij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Supermooi! Ik vind het zo grappig: ik haal jouw kaart er altijd zo uit.... je eigen style!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lief kaartje met mooie kleuren! Het bloemenmandje vind ik ook prachtig! Mooi model kaart ook met dit knipvel!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen