dinsdag 20 maart 2018

Tulpen

Wat een heerlijk zonnig weer was het vandaag! Ook al is de (harde) wind nog heel fris, met de zon merk je dat het voorjaar is begonnen.
Door het mooie weer kreeg ik het op mijn heupen en heb vanmorgen alle bedden afgehaald en net na de middag lag alles weer schoon op de bedden. Heerlijk buiten in de wind en zon gedroogd!
Nog even en dan bloeien de tulpen ook in de tuin. Deze kaart was te zien op de demodagen van Doe@ding.


Met fold card art Flower van Dutch Doobadoo heb ik deze kaart gemaakt.
De kaart heb ik getekend op kraft en designpapier. Het kraft heb ik een likje witte gesso gegeven en de randjes van het designpapier heb ik opgeruwd met een paper distresser.
Het designpapier op de lange kanten komt uit paper bloc "Eline's peach & mint"en van de bloem uit "English Roses".


Aan de beide zijkanten heb ik de mooie rechthoeken van Anja gebruikt. Eronder komt het roze designpapier mooi uit wat is van paper bloc "English Roses". Op de bloemetjes zit een parel. Het lint zit onder de rechthoeken vastgeplakt.
In het midden een mooie afbeelding wat op donkerbruin karton gemat is en daaronder een basis cirkel.
Een bosje tulpen met wilgentakjes als boeketje met strik erom. Bovenaan nog een strik van seambinding.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1331 Basic circle
Creatables: LR0401 Tiny's tulip, LR0515 Willow cats & birdhouse, LR0516 Anja's flower rectangle
Paper bloc: PB7047 Eline's Peach & Mint, PK9143 English Roses
Knipvel: VK9565 Tulips & willow cats
Parels: CA3132 Pearls - white, JU0932 Diamond gems - clear

Dutch Doobadoo: 
Fold card art Flower 470.713.620

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk model van d.d.b.d Tineke!
    Je weet er altijd wat moois van te maken.
    Het ziet er heel gezellig uit ,echt voorjaar.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Tineke, zin in voorjaar hierdoor! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen