woensdag 28 september 2016

Bereleuk!

Al een aantal maanden geleden maakte ik een paar boekenleggers op verzoek van mijn nichtje. Voor haar verjaardag had ik er al ééntje gemaakt maar hun hondje vond 'em ook zo leuk ;-) Ze wilde dus graag een nieuwe.
Omdat ik haar wilde laten kiezen, maakte ik er nu 2 maar ze wilde ze graag allebei zodat ze er 1 op voorraad had. 
Kleindochter Martine was bij me toen ze in de maak waren en wilde dan wel degene hebben die overbleef.... Helaas was er niets meer over en ik beloofde een nieuwe voor haar te maken. Echter, de belofte bleef even uit.....maar nu heb ik er vorige week eerst tijd voor gemaakt.
Omdat ik wilde dat ze kon kiezen, maakte ik er direct maar een hele bups! De rest is weer leuk voor de verkoping in de kerk straks in november.
Ik maakte ook nog andere boekenleggers maar die laat ik in een andere post zien.


Witte beren...


Bruine beren....


Heel veel beren....


Leuk in je boek!
Tussen de beide beren heb ik stroken magneettape van de Hema geplakt.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectables: COL1376  Beer, COL1377 Beer accessoires
Paper blocs: PB7032 Eline's Flowerz, PB7041 Hello sweet baby!, PB7047 Eline's peach & mint, PB7049 Eline's Babies - blue, PB7050 Eline's Babies - pink, PK9132 La Provence, PK9135 Fleurique
Plakparels: JU0932 clear, JU0937 light pink & pink, JU0938 light blue & blue
JU0948 Kurk

15 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze schattig Tineke, beren leuk.
    Wat zal je nichtje en Martine er blij mee zijn.
    Nu wel uit de buurt van het hondje houden!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf, al die beren boekenleggers!!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook dol op die beren Tineke!! Superleuk idee!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beregezellig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dat zijn met recht bere-leuke boekenleggers, Tineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dat is super Tineke. Eeg leuk idee om te maken.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wooooow Tineke wat een serie prachtige beren boekenleggertjes ...zoooo gaaf ...zo kan je nog eens wat weggeven....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Tineke,

    Wat een super beren!!! En wat veel. Leuk om ze in het wit en in het bruin te maken.
    Super bedankt trouwens voor je aanbod. Wacht nog maar even. Ik ben bang dat ik niet echt aan kerstkaarten maken toe kom. Zoveel gave stofjes vanmorgen gekocht op de stoffenbeurs. Eerst moeten de kasten weer vol.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze blijven zo leuk deze beertjes die zullen wel snel verkocht zijn!

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieve boekenleggers Tineke. Je wordt er vrolijk van.
    Welke heeft Martine nu uitgekozen?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke boekenleggers.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke boekenleggers zeg! Kan me voorstellen dat die wegvliegen als je ze aan iemand laat zien.....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat schitterend gemaakt Tineke.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen