zaterdag 17 september 2016

Een opkikkertje.... en leuk nieuws!

Gisteren plaatste ik een geld envelopje wat Maurice aan zijn vriend Mark gaf. 
Maar dat was niet het enige. Hij nam ook een opkikkertje voor hem mee wat ik snel maakte. Begin van de week heeft hij een ongelukje gehad bij de boer waar hij in zijn vrije tijd werkt en heeft hij zijn voet gebroken. Hopelijk knapt hij snel op. 
Aan het opkikkertje kan het niet liggen....


Met de leuke bag topper heb je snel een leuk kadootje klaar. Het meeste werk was het stansen van de kikkers.

Gebruikte producten Marianne Design:
Collectable: COL1352 Frog
Craftable: CR1377 Bag topper - bow
Paper bloc: PK9140 Mixed Media - colourful
Clear stamp: EC0114 Eline's opkikkers

En dan nu het leuke nieuws!!!
Vanmorgen werd ik gevraagd of ik in het design team wilde komen van Dutch Doobadoo. Daar hoefde ik niet zo heel lang over na te denken....yeeahhh!!! 
Ik gebruik de mallen van Dutch Doobadoo heel graag voor mijn kaarten en creaties. Maar dat wisten jullie allang natuurlijk.
Jullie kunnen dus ook daar mijn kaartjes tegen gekomen.

17 opmerkingen:

  1. Waow wat een leuk opkikkerzakje heb je gemaakt Tineke!!
    Groetjes en een fijn weekend van Judith
    Ps. Ik kan moet nog even geduld hebben tot mijn mallen binnen zijn en dan kan ik ook labelzakjes maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf zakje! En helemaal top dat je bent gevraagd voor het DT van DDD.
    Superverdiend!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tineke. Wat leuk dat je in het designteam van Dutch doobado komt. Gefeliciteerd. Voor ons ook weer leuk. Want je maakt altijd zulke mooie creaties. Deze opkikker is ook weer zo enig . We zien de creaties graag tegemoet. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tineke,
    Wat een leuke creaties heb je weer gemaakt!
    En super dat je bent gevraagd van het team van DDD of je in het team wilde komen.
    Waaauwwwwwww wat leuk voor je Tineke!!!
    Je maakt enige creaties hoor en dik verdiend!!

    Groetjes van Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk opkikkertje heb je zo gemaakt, Tineke.
    En wat een gaaf nieuws, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke opkikker. Wat leuk dat je voor het designteam bent gevraagd.
    Gefeliciteerd hiermee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit een geweldig mooie opkikker Tineke!
    En wat leuk dat je in het Dutch Doobadoo team zit! Gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als ie daar niet snel van opkikkert weet ik het ook niet. Hij is hartstikke leuk.
    Gefeliciteerd. Echt gaaf dat je daarvoor gevraagd bent.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuk opkikkertje Tineke. En wat gaaf dat je in het DDB team mag komen. Heel Veel succes.
    Fijne zondag, Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag tineke,
    Wat een leuke opkikker daar wordt je vrolijk van
    En wat heb ik genoten van al de mooie creaties die ik al gemist had
    Fijne avond liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dag tineke,
    Wat een leuke opkikker daar wordt je vrolijk van
    En wat heb ik genoten van al de mooie creaties die ik al gemist had
    Fijne avond liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel gaaf! En ik zei het al op FB: van harte en aan jou hebben ze een aanwinst!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk dat je gevraagd bent bij DDD !!!!
    Je kikker zakje is super gaaf.
    Daarkan je veel mensen blij mee maken.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is dat opkikkertje leuk Tineke, dat verzacht vast de pijn en het ongemak.
    Leuk dat je bij Dutch Doobadoo gevraagd bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is een leuke opkikker Tineke! En wat een gaaf nieuwtje, van harte en veel succes! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk dat je gevraagd bent DDD team.
    wat een prachtig opkikkertje.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen