dinsdag 6 september 2016

Biker King

Vorige week waren de Knotsgekke Kaarten en Scrapdagen. Wat een gezellige dagen waren het! Op donderdag en vrijdag heb ik geholpen in de stand van HobbyVision.
Heel veel bekenden kwamen gezellig ff langs. Maar ook bij veel andere freubelaars heb ik nu een gezicht bij hun naam. Zoveel gezelliger!

Alweer een paar weken geleden kwam een neef van ons ten val na een ongeluk met zijn motor.
Om hem beterschap te wensen, maakte ik een kaartje voor hem wat ook al even staat te wachten in mijn map op de pc... Met een motor ;-)


Het plaatje komt van een knipvel van Gerda (GH3122) en matcht zo mooi bij het design papier uit een paperpad "Suave" van Authentique.
De andere afbeeldingen komen uit de serie "Industrial" van Studiolight. De chevrons zijn afvalstukjes van design folder DF3407 Tire Track.
De gears zijn van Joy! Crafts en heb ik bewerkt met embossingpoeder en verder nog stukjes filmstrip van Tim Holtz.

Vandaag is onze oudste jarig. 
Ik heb me al suf gepiekerd wat ik nu weer eens kan maken..... Ze verwacht zeker wel een creatie van mams maar ik heb al zoveel voor haar gemaakt....
Ze viert het pas eind van de week dus ik hoop dat er nog iets leuks in me opkomt...

10 opmerkingen:

  1. Een super gave mannen / jongenskaart Tineke !!
    Ziet er geweldig mooi uit ,gefeliciteerd met je dochter.
    Ben benieuwd wat je gaat maken ,komt vast wel goed.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een stoer kaart voor je neef. Hoop dat ie goed hersteld.
    Fijne avond.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke stoere kaart, Tineke. Daar knapt ie vast van op!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig deze motor kaart heerlijk stoer en ook een beetje retro mooi!
    Onze zoon rijdt dit schooljaar ook weer elke dag op de motor naar school wel op zijn gemak maar dan toch ben je blij als ze weer heelhuids thuis zijn.
    Ik ga altijd in maart naar de beurs altijd gezellig daar, leuk dat je zoveel mensen hebt ontmoet!
    Zeker moeilijk om elkaar weer iets nieuws te bedenken voor de verjaardag van je kinderen.
    Ik twijfel er niet aan jij vindt altijd weer iets leuks,succes!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie stoere kaart. Hoop dat hij goed herstelt, altijd zo eng een ongeluk met de motor.
    En wat leuk om je nu een keer ontmoet te hebben op de beurs afgelopen vrijdag!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je dochter Tineke! En dan weer iets verzinnen! Mijn vriendin heeft onlangs voor haar schoondochter een dromenvanger gemaakt met een persoonlijke foto in het midden en tekst....maak je dromen waar! Hele leuke dromenvangers te koop bij Action, die je helemaal naar eigen inzicht en idee kan op pimpen! Succes met het bedenken en je Biker kaart is super leuk en stoer! Ook je IJs van Gijs is geweldig!!! Leuke dag verder en lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.
    en wat een stoere kaart.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super stoere kaart Tineke heel mooi !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen