donderdag 23 maart 2017

Dream big little one

Het is inmiddels al bijna een maand geleden dat Richtje en Jan opnieuw oma & opa werden. Ik wilde voor hen een kaart maken maar er kwam telkens wat tussen.
Eindelijk had ik er vorige week tijd voor en heb een kaart voor ze gemaakt. Omdat ik er nog een foto van wilde maken, bleef de kaart liggen... Maar begin van de week is de kaart toch op de post gegaan en ga er vanuit dat hij inmiddels bezorgd is.


De kaart maakte ik volgens het patroon van de SOL van Dutch Doobadoo van januari. Een erg leuk model met Shape art Label van Dutch Doobadoo!
De afbeelding, tekst, bingokaartje en het designpapier komt uit het bloc "La vie est Belle - Little Miracles" van Noor! Design. De randen van het designpapier zijn ingesmeerd met witte gesso van Dutch Doobadoo.
De afbeelding heb ik op een cirkel van Petra geplakt. 
Onderaan een treintje laten rijden, een fles met speen bij de afbeelding en de kaart rust op een strik van tule en organza waar een rammelaartje aanhangt.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectables: COL1421 Eline's baby essentials
Creatables: LR0308 Train, LR0317 Petra's circle & crown

7 opmerkingen:

  1. Een schattige kaart Tineke.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige lieve kaart!
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een hele lieve baby kaart Tineke..
    fijne dag liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel schattig Tineke, alles is weer zo mooi bij elkaar! Had het nog niet vernomen van Richtsje of ik heb haar post gemist? Heel leuk om bij je te lezen en wat zal ze genieten van je kaart!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kaart is echt een snoepie Tineke!
    Het model is ook zo mooi,lieve kleurtjes.
    Prachtig alles bij elkaar.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super kaartje is het geworden. Lief met dat plaatje en dat leuke modelletje. Ik heb die mal niet maar ik kan vast wel iets soortgelijks maken, komt op mijn lijstje. Je kaartje van vandaag is ook weer erg leuk.
    Fijne zondag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattige kaart is het geworden Tineke! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen