woensdag 15 maart 2017

Voorjaarskriebels

Het is genieten de laatste dagen. Ook vandaag en morgen wordt het nog mooi maar na vrijdag schijnt er weer regen aan te komen.... Jammer hoor, van mij mag het wel zo blijven.
Ik ben heerlijk in de voorjaarsmood en heb weer een vijverkaartje gemaakt.
Vandaag begint de challenge bij Marianne Design Divas en deze maand is het thema: diamanten (glitter/strass/diamond gems) en/of parels.


Met Shape art Frames Medal van Dutch Doobadoo maakte ik deze kaart.
Het designpapier komt uit het bloc "Country Flowers".
De afbeelding op de mooie cirkelmal van Petra geplakt. De zwaan met jongen zit heerlijk bij het riet. De kikkers vermaken zich wel op het blad bij de waterlelie. 
Een libelle scheert over het water. Op zijn lijfje wat pareltjes gemaakt met de witte parelpen van Dutch Doobadoo.
Op een banner nog een tekst gestempeld en de kaart afgewerkt met parels op de bloemetjes en waterdruppels her en der. De waterdruppels maakte ik met de transparante parelpen van Viva Decor.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Creatables: LR0408 Tiny's swan, LR0409 Tiny's cattails, LR0457 Petra's cirkle with birds, LR0459 Tiny's waterlily (S), LR0460 Tiny's waterlily (L), LR0461 Tiny's frogs and dragon
Paper bloc: PK9144 Country Flowers
Knipvel: IT593 Tiny's waterlilies
Clear stamp: PL1523 Project NL - Bloemen
Plakparels: JU0938 light blue & blue

3 opmerkingen:

  1. Wat is hij weer super mooi Tineke!!
    De vijverkaarten met kikkers zijn echt toppie.
    Weer heel wat op te zien ,ik ben er weg van.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuke kaart weer Tineke, de waterlelies en kikkers zijn één van mijn favorieten. Groetjes Betha
    P.S. zie ik je op de Knotsgekke Kaartendagen in den Bosch volgende maand, zou ik erg leuk vinden om je weer eens te spreken en zien.

    BeantwoordenVerwijderen