dinsdag 8 september 2020

Een fijne dag!

 Omdat ik weet hoe blij Jacqueline is met alle freubels van mams heb ik ook nog wat zitten freubelen.
Deze keer mijn andere hobby erbij gepakt, haken. Dat is heerlijk om tussendoor te doen. Dit kan ook lekker buiten en met papier lukt dit niet altijd.


Een leuk potje gepimpt met een mooi haakwerkje.


Het patroon is van Klaske van der Bij en heet miss Fleur.


Een geruit lintje door het randje gehaald en een labeltje met tekst eraan gestrikt.
In het potje oud- Hollandse snoepjes gedaan.
Helaas was ik vergeten om wat rouge op de wangen te doen toen ik de foto's maakte. Later heb ik het goed gemaakt.

3 opmerkingen:

  1. Oeps helaas heb ik een paar dingen gemist van jou.
    Omdat ik een paar dagen niet thuis was.
    Als nog hartelijk gefeliciteerd met Jacqeline.
    Wat een prachtige kaart, en het gehaakte poppetje
    is ook super leuk Tineke. Daar was ze vast blij mee!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met je dochter. Wat een leuk dametje heb je voor haar gemaakt en zo mooi regelmatig gehaakt. Leuk dat je dochter je creaties zo weet te waarderen, doen mijn zoons (en de rest van de familie eigenlijk ook) ook.

    BeantwoordenVerwijderen