dinsdag 15 september 2020

Vogeltjes

 Door het mooie weer ben ik niet zoveel online wat tot gevolg heeft dat ik wat achter loop met plaatsen. 
Zit nu meer buiten met een haakwerk dan boven in de hobbykamer. En als ik aan de freubel ben, is het voor de demo die ik op zaterdag 3 okt. in Waspik heb.
Maar ik heb weer een kaart om te laten zien.


Deze kaart mocht ik maken voor Collection 93.
De werkbeschrijving vind je op de website van Marianne Design bij de downloads.

Marianne Design:
Craftables: CR1291 Tiny's birdhouse, CR1474 Shaker doily circle
Creatables: LR0548 Tiny's Red robin, LR0550 Tiny's larix, LR0557 Tiny's pinecone (L), LR0558 Tiny's peanut garland & branch, LR0623 Tiny's mushrooms, LR0678Gate folding tree, LR0680 Tree log
Paper bloc: PB7059 Eline's autumn whispers
Knipvel: MB0188 Mattie's Mooiste Birdhouses

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige winterse kaart Tineke!
    Het vogeltje zit er zo gezellig bij.
    Het boompje is ook erg leuk met de vogeltjes.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen