donderdag 24 september 2020

Gezegende kerstdagen - bloghop DDBD

De nieuwe collectie van Dutch Doobadoo ligt in de winkel en tijdens de bloghop willen we jullie laten zien wat wij als team er zoal mee gemaakt hebben.
Zoals jullie gewend zijn, kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo materialen mee winnen. Dus doe gezellig mee!


Ga tussen 24 september - 26 september 2020 langs de blogs van de design team leden van Dutch Doobadoo en laat op elk blog een leuke reactie achter.

De volgorde van de bloghop is:
Mirande -  Plony - Corry - Tineke (je bent nu hier) - Monique - Ineke -  Joyce - Finish Dutch Doobadoo blog

Als het goed is, kom je bij Corry vandaan en ben je hier beland bij de gezellige bloghop. Zo niet, ga dan even terug naar het blog om de juiste volgorde aan te houden.

Mijn voorbeeld is deze creatie met kerstbellen:


De kerstbellen zijn gemaakt met card art Kattenbel set. 
Deze heb ik overgetekend op wit fluweelpapier en designpapier Frozen Winter.
In het designpapier heb ik de openingen geknipt en daarachter zit zilver karton.
Het designpapier is lichtjes aan de randen aangezet met witte gesso.
De kleine bel zit verhoogd op de grote bel geplakt.
Bovenaan zit een mooie bloementoef van amaryllis met dennentakken, mistletoe, besjes en  houten boomschijfjes. Door het ophangoogje een kantje gehaald wat met lint is vastgestrikt.
Op een banner is de tekst gestempeld.

Marianne Design:
Creatables: LR0539 Petra's amaryllis, LR0551 Nature star (mistletoe), LR0675 Holly leaves, LR0683 Pine branch set, LR0684 Wood slices
Paper bloc: PK9172 Frozen Winter
Stempel: CS1068 Gezegende kerst
Luxe karton: CA3104 Snow paper, CA3127 Silver

Dutch Doobadoo:
Card art Kattenbel set 470.713.814



Je kunt nu verder hoppen en naar Monique gaan.
Vergeet niet om bij iedereen een reactie achter te laten en te eindigen op het blog van Dutch Doobadoo om kans te maken op die leuke prijs!
Veel plezier tijdens deze bloghop en ik hoop dat we jullie hebben kunnen inspireren met de nieuwe collectie!

13 opmerkingen:

  1. Een heel mooie geheel met de prachtige bloemetjes en de takjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk deze kerstbellen en wat heb je ze mooi versierd! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh, ik heb deze mal niet besteld, omdat ik dacht "wat moet ik daarmee. Ze lijken niet eens op belletjes". Maar als ik deze nu zie...😍 super zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende kerstcreatie op die mooi bellen gemaakt Tineke...met een prachtige bloementoef bovenaan...TOP!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige creatie heb je met de mooie kerstbellen gemaakt. Weer eens heel wat anders. Mooi opgemaakt ook.

    Lieve Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kerstcreatie heb je gemaakt met de kerstbellen Tineke....
    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kerst kaartmet die kerstballen. Als je de mal zo ziet vind ik er niet zo veel aan maar het resultaat is erg mooi.

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige kaart is het geworden. Mijn dochter is gek op de mallen van dutchdoobadoo en ook namens mijn dochter Noëlle (11 jaar) moest ik dit complimentje geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer een supermooie kaart, wat heb je toch prachtige kaarten, hoe krijg je dat toch iedere keer weer voor elkaar, ik ben een echte fan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig die Bellen. echt een prachtige kaart.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend zijn de kerstbellen Tineke.
    het is een prachtige creatie!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen