zaterdag 19 september 2020

Heel veel sterkte

 Van de week had ik een condoleancekaartje nodig. Iemand uit onze nabije omgeving is overleden en de begrafenis was in besloten kring.
Omdat ik toch bezig was, heb ik er maar direct 4 gemaakt waarvan ik er nu 2 laat zien en de anderen komen binnenkort.
Het zijn niet de makkelijkste kaarten om te maken maar worden over het algemeen wel het meeste gewaardeerd.

Bovenstaand kaartje heb ik in de bus bij de weduwe gedaan en we kregen een appje dat ze het zo het zo mooi vond. 
Goris leidde de begrafenis en vertelde daarna dat ze het zelfs in een zilveren lijstje had gedaan en het tijdens de begrafenis in het zicht stond.


Marianne Design:
Creatables: LR0513 Dandelion, LR0635 Classic border, LR0647 Lavender square, LR0648 Blue bell circle
Paper bloc: PK9154 Eternity
Knipvel: VK9583 Eternity
Stempel: CS1041 Condoleance (NL)

4 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaartjes. Fijn dat ze zo gewaardeerd worden en zelfs op de begrafenis in het zicht stond.
    Ik heb jaren geleden een kaartje gemaakt voor iemand die weduwe was geworden en dit vertelde aan mijn man. Zij was een van zijn collectanten voor de kankerbestrijding. Later vertelde ze dat mijn kaartje op de kist had gestaan......dan voel je je wel heel raar hoor. Wel vereerd dat het iemand zo goed kan doen maar toch een raar gevoel.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaarten zijn stylvol Tineke!
    Fijn dat de weduwe het zo waardeerde.
    Het kadootje voor je moeder was ook prachtig!
    Daar was ze vast heel erg blij mee.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen