donderdag 9 juni 2011

Blogcandy!!!

***Dit bericht blijft tot D.V. 9 juni bovenaan staan. Scroll voor nieuwe berichten even naar beneden***

Ik plaats dit bericht nog een keer want door een storing bij Blogger is het helemaal verdwenen.

De laatste tijd heb ik zoveel nieuwe volgers erbij gekregen wat ik natuurlijk erg leuk vind. Ook stel ik het zeer op prijs wanneer er een reactie achtergelaten wordt. Ik lees ze met heel veel plezier. Dank jullie wel hiervoor!
Daarom vind ik het leuk om een candy weg te geven.



Wat moet je hiervoor doen?
* Wordt volger van mijn blog (als je dat nog niet bent!)
* Plaats de candy op je blog (de foto van de candy met een link naar mijn blog)
* Laat een reactie achter onder dit bericht

De candy loopt tot D.V. 9 juni waarna ik de winnaar bekend maak. Alle namen worden op een briefje geschreven en gaan in een pot en één van hier laat ik een lootje eruit pakken.

Succes allemaal!!!

73 opmerkingen:

  1. Nou... ik wil wel een gokje wagen hoor,
    Ik zal je candy op mijn blog zetten.
    groet Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauuuw wat een super gave candy gelukkig werkt blogger weer want die lag er el 2 dagen uit
    k heb hem al op mijn blog gezet en wil graag een gokje wagen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,

    wat een superleuke candy Tineke!!! Nou, doe graag mee hoor!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er lekker uit! Ik doe graag mee. Als Blogger meewerkt, ben ik volger geworden en zet ik je candy in mijn zijbalk en blijft het daar !
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tineke,
    Wat een leuke candy en ik wil graag meedoen.
    Blogger doet het weer dus ik heb de candy op mijn blog geplaatst.
    Groetjes,Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een superleuke candy geef je weg, ik wil graag meedoen en ga je candy op mijn blog zetten.
    En nu maar hopen dat ze je bericht niet weer weghalen.

    groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Natuurlijk doe ik ook graag mee met je leuke candy. Ik zal het meteen op mijn blog zetten.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Tineke....
    volgen doe ik je al lang en ik ben gek op cadeautjes *lol*; dus bij deze waag ik een gokje. Zal je candy op mijn blog zetten.
    Een heel fijn weekeinde gewenst.
    groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke Candy zeg! Ik doe graag mee en wat leuk dat je er zoveel volgers bij gekregen hebt. Gefeliciteerd!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi Tineke ik ben pas volger bij je maar ik geniet erg van jou creativiteit elke keer maak je zulke leuke dingen Top meis
    ik wil graag een kansje wagen voor deze super mooie candy ga hem op mijn blog zetten bedankt !

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Tineke wat een leuke candy geef je weg , ik wil graag een kansje wagen en volger ben ik al een tijd.

    lieve groetjes Suze

    Zet het op mijn blog ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuke candy Tinus en natuurlijk wil ik ook wel een gokje wagen, dus ga hem zo op mijn blog zetten!

    Fijn weekend
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke candy.
    Volger ben ik al wil graag een gokje wagen.

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Tineke,

    Natuurlijk doe ik mee met je mooie blogcandy. Ik ben al trouwe volger bij je en ik heb de afbeelding op mijn blog gezet. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. door de problemen bij blogger is mijn link verdwenen, als ook mijn reactie
    Maar ik doe graag mee, en zet gauw je candy op mijn blog
    Groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Tineke,
    Ik zou graag meedoen aan je blogcandy.
    Volger ben ik al een tijdje.
    Ik zet de afbeelding met je link op de sidebar van mijn blog.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke candy Tineke, natuurlijk wil ik ook wel meedoen! Ik was al volger van je blog en heb de candy in m'n sidebar gezet, ik hoop alleen dat alles nu blijft staan!
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi Tineke ...wat een super leuke candy zeg...
    zou dus grag meedoen..
    ja en volger ben ik al een poosje...
    wat moeten we nu zonder blog van Tineke met al haar mooie creatie.s......
    fijn weekend
    Gr Gerrie ...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik had je blog nog niet eerder gezien,maar je maakt ontzettende leuke dingen,het was een plezier om rond te kijken!
    Ik wil graag mee doen aan je prachtige candy,ga je volgen als queen_ellebel en zet je
    candy op mijn blog!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik zag je "koppie" al her en der bij de reacties en nu ben ik dan eindelijk echt op je eigen blog , wat een leuke dingen maak je!!! Graag doe ik mee aan deze leuke candy en ik kom beslist vaker langs!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een leuke candy, Tineke, ik ga ook mijn kans wagen.
    Succes aan alle deelnemers.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Tineke,
    Wat een superleuke candy en zou ook graag een kansje wagen, ben al een tijdje volger van je blog maar heb er zelf geen.hoop dat dat geen bezwaar is.
    Je creaties zijn weer geweldig mooi !!!!

    groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super candy ga je weg geven. Daar wil ik wel heel graag een gokje voor wagen.
    Volger ben ik al een tijd je van je.
    En ik wens iedereen veel succes.
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Tineke super zo'n candy
    Mag ik ook meedoen als ik geen blog heb!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauwww wat een super leuke Candy Tineke
    ik doe graag mee.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ik doe graag mee erge leuke candy en dat je het doet . jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie blogcandy Tineke. Wil graag een kansje wagen. Ga het op mijn blog plaatsen.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hallo, Tineke

    habe gerade dein Candy auf Hetty's Blog entdeckt.
    Das ist ja ein wunderschönes Candy, da versuche ich mal mein Glück!

    Habe mich in deine Leserliste eingetragen, denn du machst ja tolle Sachen!

    Liebe Grüße Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Geweldige tien en natuurlijk ben ik volger van jou toppie bloggie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat mooi, je blogje is ook zeer fijn om lezen. Ik ben een volgertje met veel plezier! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. oh ja, en ik zette ook een linkje op ons blogje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat leuk, een candy....altijd gezellig om mee te doen en in spanning afwachten wie het moois gaat winnen :D Volger was ik al en ga hem nu gelijk plaatsen op mijn blog!


    Liefs
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  33. hallo tinneke
    ik ben volger geworden van je blog, ik kwam al regelmatig langs want je maakt heel mooie kaartjes
    ik wil ook graag meedoen voor de candy, maar ik heb geen blog om je candy te plaatsen, maar ik heb wel een wordpress site kan ik hem daar dan opzetten of is dat niet goed
    wens je nog veel succes met je candy
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Tineke,
    Sinds een tijdje heb ik een eigen blog.
    Een van de blogs die ik als eerste volgde was die van jou.
    Leuk om nu ook mee te doen aan de candy.

    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  35. En je hebt er alweer een nieuwe volger bij ...mij! Wat een leuke candy ga je weggeven zeg, ik wil ook graag meedoen hoor, ga 't meteen effe om mijn blog zetten. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Tineke

    Wat een super leuke candy
    En ik ben helm,aal in de blogs, nu ik 3 weken de mijne ook heb gemaakt

    Groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een super gave candy Tineke, daar wil ik graag aan mee doen.
    Heb even op je blog rond gekeken, wat een mooie dingen maak je, super!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat lief dat wij een kans krijgen deze candy te winnen, ik doe graag een gokje wagen,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hallo Tineke,
    Wat een MOOIE candy ga jij weggeven ☺☺☺ Hier wil ik graag aan meedoen......je candy staat al tussen de andere candy's te pronken.
    Enneh......nog even en je zit op 200 volgers.
    Alvast een heel fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ooh, joepie ik heb weer een leuk blog ontdekt, ben gelijk volger geworden.
    Ik doe graag mee met je candy
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  41. ik doe graag een gokje hoor,
    groetjes
    Ettie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Tineke wat een leuke candy en ook ik waag een gokje.
    Ik ben al heel lang volger van jouw super leuke gave blog.
    Je maakt altijd van die schitterende creaties dat het een lust is om naar te kijken.
    Fijn weekend Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoi Tineke.
    Wat een leuke actie zeg, ik heb zojuist je candy op mijn blog geplaatst.
    En.... net deze week een cuttlebug aangeschaft.

    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Leuke blogcandy, Tineke.
    Ik ga zeker een gokje wagen en heb een link op mijn blog gezet.

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hallo,

    ik kom gewoon even langs net zoals vorige keer om te genieten van al het moois die je hier plaatst!

    groetjes

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat leuk!! Ik doe graag mee.
    Wat heb je een mooi blog!! Leuk die kleine bloemetjes.
    Groetjes,
    Nettie

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Tineke,
    Via, via kwam ik op jouw blog terecht!!
    Wat maak jij supergave kaarten etc.!
    Ik doe graag aan je candy mee.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  48. super leuk een candy ik doe graag mee, en zet het op mijn blog xx

    BeantwoordenVerwijderen
  49. hoi tineke ik ben je volger geworden! en ik wil heel graag meedoen met je superleuke candy!
    ik heb hem op m,n blog geplaatst!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hoi Tineke,

    Wat een leuke candy geef je weg...ook ik zou heel graag een kansje wagen
    Ik zet dadelijk je blogcandy in mijn sidebar..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hoi Tineke,

    Ik ben via via op je blog gekomen en heb mij volger gemaakt. Van harte gefeliciteerd met je aantal volgers, bij deze nodig ik je ook uit bij mij, ik geef drie verschillende candy;s weg! 2 bij bereik van 50 volgers en 25 juni een verjaardagscandy een waarde bon van 25 euro nou dat is toch lekker.
    Jij hebt ook een geweldige candy om weg te geven dus ik doe graag mee.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een super leuke candy, ik doe graag mee.
    Groetjes,
    Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hoi Tineke,
    Wat super zeg dat je deze prachtige creatables weggeeft. Ben gek op creatables dus doe graag mee. groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hoi Tineke

    Ik heb eens gesnuffeld op je blog en wat maak jij geweldige kaarten zeg!
    Echt allemaal prachtig!
    Ik ben ook meteen je volgster geworden en heb je in mijn lijst geplaatst met medebloggers.

    Ik wil natuurlijk ook wel een gokje wagen om je supergave candy!
    Dus alvast dank je wel,en ik zal je blijven volgen.

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hallo Tineke,
    wat een leuke candy.
    heb hem gelijk op mijn blog gezet.
    groetjes roos.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hoi Tineke, wat een leuke candy geef jij weg. Wij willen graag een kansje wagen.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  57. wat een leuke cany Tineke!!

    xxBetina

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hoi Tineke,

    Ik zag je candy bij iemand op haar blog staan en kwam eens even neuzen. Toen ik al die mooie projecten zag staan dacht ik, ik word gewoon volger en ga een poging wagen voor de candy! Bedankt voor de winkans!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Via, via, kwam ik op jouw blog terecht. Ik zie dat je een leuke candy weggeeft. Ik wil graag een gokje wagen.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Gefeliciteerd met zoveel nieuwe volgers! Ik heb eens rondgekeken op je blog en je creaties zijn prachtig en erg gevarieerd qua stijl. Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Leuk een candy!
    Ik kwam wel eens vaker langs op je blog, maar ws nog geen volger. Succes met het maken van al die mooie projectjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wonderful candy!! thanks for giving us a chance..just became a follower and linked u up on my sidebar..Interesting blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Hoi Tineke,

    Nou wat een geweldige candy geef je weg zeg. Ik ben al een tijdje je volger en ik doe ook graag mee.
    groetjes Jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Hallo Tineke,

    Je candy staat al een poosje op mijn blog, maar tot mijn stomme verbazing had ik hier niets neergezet. Op de valreep dan maar,doe graag mee want wat je gaat weggeven is wel heel erg mooi!

    En kijken bij jou is altijd feest, prachtig zijn je creaties!

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hoi,

    Wat een leuke blog en een leuke candy. Ik ding graag mee! En ben natuurlijk volger geworden en heb je gegevens op mijn site gezet www.hobbypaleisje.nl

    Groetjes
    Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wat een leuke candy Tineke.
    Hier waag ik natuurlijk een gokje aan... zulke leuke spulletjes!

    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Hallo Tineke,
    Ik heb de link ook op mijn blog gezet. Heel leuk deze andy.
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Hoi die Tineke,

    Eerst wil ik even zeggen dat ik je kaart met het schip erg leuk vind. Hele vrolijke kleuren gebruikt en leuke details. Ook je vogelhuis vind ik bijzonder goed gelukt.
    Dus ook volger bij jouw geworden en ik ga je candy morgen in mijn sidebar zetten.
    Waag ook eens een gokje.
    Kom nog weleens langs bloggen.
    Groetjes LIda

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Tineke, wat heb je 'n leuke creaties op je blog staan! Ben je meteen gaan volgen. Super leuk dat je ook nog eens deze gave candy ter beschikking stelt..
    Groetjes Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wat leuk wij doen ook graag mee.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wat leuk dat je zoveel volgers erbij krijgt. Het is een prachtige candy. Volger was ik natuurlijk al. Heb hem op mijn blog gezet.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Hallo,
    Via via ben ik op je blog terecht gekomen.
    Ik wil natuurlijk heel graag kans maken op je candy, maar word ook graag volger, je maakt prachtige creaties.
    Vr. Gr. Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Op het laatste moment gaat ik het toch nog even proberen of ik met deze mooie candy mee kan doen.
    Gisteravond lukte het maar niet om een reactie te plaatsen, ik hoop dat de nu geplaatst wordt.

    Groetjes,
    Anneke

    http://ansscrapcards.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen