maandag 27 juni 2011

Een jongen

Pfff...wat is het warmpjes hè? Ik zit graag buiten en kan goed tegen de warmte maar zit nu toch binnen. In de zon is het bijna 34 graden...
Maar nu naar mijn kaartje wat ik jullie wil laten zien. Op het moment is het of Maja of Pion papier. Sorry, maar het is ook zo mooi!


Babykaarten heb ik nooit genoeg. Zo heb ik er op voorraad en zo is het weer (bijna) op. Een schitterende kinderwagen ingekleurd. 'k Heb 'em ook in het roze gekleurd liggen maar nog geen kaartje mee gemaakt.
De swirl is ~Swirl & leaf~ en is van Magnolia. De bloemen heb ik weer eens met ~flower 5~ van Crealies gedaan. In de bloemen een grote parel en een lief bedeltje met 2 babyvoetjes.
De vlinders en de letters van "Een jongen" heb ik uit het papier geknipt.

30 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi Tineke, een kunstwerkje.
    Ik zit heerlijk binnen te knutselen, mijn beige kaart voor woensdag heb ik net gereed.
    Het is nu te warm om buiten te zijn.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Tinekee,

    Wat een schattige babykaart heb je gemaakt zeg.
    Echt lief en ik hou ook van babykaarten maken,maar ik heb er nog genoeg liggen ,dus vandaar maar aan de kerst al begonnen.Ja de plaatjes van Diny van de L. blijven mooi he en dacht ga ze maar eens ook gebruiken tussen de nieuwe materialen door.
    Groetjes van Janny en een fijne avond.Vandaag ook heerlijk binnen gezeten en gefreubeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauwie wat een prachtige kaart heb je gemaakt tineke superrrrr

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig kaartje, wat heb je een mooie stempelafdruk gebruikt, zo èèntje zie je niet veel, je hebt hem leuk afgewerkt. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tineke

    Wat een schatje is het geworden.
    Hij is echt super lief gemaakt.


    Gr leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoy tineke
    wat een geweldig mooie kaart!zeker met die prachtbloemen erbij!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Tinus wat een superleuke babykaart heb je gemaakt en de stempel....jammie!
    Ja pffffffff wat is het warm hè, ben nog aan het bijkomen van het dorpsfeest dus helemaal niks gedaan vandaag ;-)

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is weer helemaal super geworden!!!
    Prachtig weer met dat papier.
    inderdaad warmpies, er komt weinig uit mijn handjes vandaag.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh wat een plaatje Tineke!!
    Groetjes nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzettend lief kaartje! Geen sorry nodig Tineke. Hobby's doe je omdat je ze leuk vindt. En wat is er nou leuker om met papier te werken dat jezelf mooi vindt?
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooi kaartje! De bloemen zijn ook heel mooi geworden.
    Het is gewoon te warm om wat te doen, er komt mij helemaal niks uit handen.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooi en lief kaartje heb je weer gemaakt Tineke!
    Prachtig die kinderwagen en je bloemen zijn ook al zo mooi.
    En dat ienemiene bedeltje is helemaal super lief.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Tineke,

    Wat een snoepie van een babykaart, de kinderwagen heb je heel mooi ingekleurd en het geheel is echt prachtig geworden!

    Gr. Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhhh wat een prachtig kaartje Tineke
    en dat papier.....jammie
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooooohhhhhhh wat is die mooi!!!!!!!! En wat een geweldige stempel!!!!!!!!!!!!!! Van welk merk is dat er eentje??? Ooohhh ik vind het echt een bjoetie zeg!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie babykaart Tineke, ja dat papier blijfs prachtig en met die mooie bloemen en swirls, en zeker de mooie afbeelding is het een plaatje.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel heel erg mooi Tineke.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauuuw wat een schatje en wat een super
    leuk afdrukje heb je gebruikt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een schattig kaartje, heb je weer heel mooi gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Tineke,
    Wat een leuk afdrukje hé, ik heb hem ook en al heel vaak gebruikt, maar deze is echt heel mooi geworden, zeker met dat papier!

    Fijne dag verder, het is nu al aardig afgekoeld, hier regent het heel erg hard!

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig babykaartje.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een lief kaartje Tineke, en mij verveel je niet met deze papiertjes hoor, vind ze errug mooi!

    lieve groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Perfecte afbeelding voor een babykaart en je hebt er iets moois van gemaakt!
    Hier is het nu erg dreigend buiten, gedonder en gerommel in de verte en ik hoor dat het in Zeeland noodweer is.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Tineke,
    Ik ben ook helemaal 'weg' hoor van het Maja en Pion papier ;-) Je kaart is weer supermooi. Mooie kleurencombi en leuke details!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Sodemieters Tineke, wat is dit weer onwijs gaaf joh, echt een schitterende babykaart, echt super hoor !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een super mooie kaart! Prachtig papier en geweldige afbeelding, die heb ik nog nooit gezien, erg leuk!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schitterend baby kaartje Tineke!!!!
    En die stempel is geweldig.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Schitterend kaartje Tineke!
    En wat is die stempel leuk!!!!! en over het papier maar niets te zeggen :)
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hoi tineke,
    ik was eventjes niet meer lanbgsgeweest in blogland, heb je kaartje weer bewonderd, vind het een schitterend babykaartje, mooie kleuren en super papier
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen