donderdag 9 juni 2011

De uitslag van de candy

Vandaag is de candy afgelopen en ik ga zo de winnaar bekend maken.

Maar eerst wil ik iedereen bedanken die mee heeft gedaan. Bedankt voor de leuke berichtjes en een warm welkom aan de nieuwe volgers. Ik hoop dat jullie mijn blog de moeite waard vinden om te blijven bezoeken.

En dan nu naar de trekking van de candy!!!
Zojuist met de koffie heb ik mijn zoon Maurice voor notaris laten spelen en een lootje laten trekken. Ik had alle namen op losse briefjes geschreven en in een pot gedaan en Maurice mocht er één uithalen.



De winnaar van mijn candy is:



Chantal

Gefeliciteerd en heel veel plezier ermee!!

Wil je mij je adres mailen zodat ik het naar je kan toesturen? Mijn emailadres staat rechtsboven op mijn blog.

Nogmaals wil ik iedereen bedanken voor het meedoen met deze candy!!! Ik vond het erg leuk om zo iemand te verrassen en ben van plan om het nog eens te doen ;)

15 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Chantal.
    Veel plezier met je spulletjes.
    Groetjes,Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd! Tineke jij bedankt hoor, was erg leuk om mee toe doen!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Chantal!! Veel plezier ermee!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! Dat is leuk wakker worden! Dank je wel Tineke! Ik zal meteen mijn adres mailen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk nu ook eindelijk eens een gezicht te weten bij maurice en de winnaar van harte gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Chantal
    en veel plezier ermee.

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Chantal!! Veel plezier ermee!!

    groetjes
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Chantal
    Heel veel plezier met de Candy
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Chantal Van ♥-e Gefeliciteerd met je mooie prijs en Tineke nogmaals heel ♥-elijk bedankt.
    Alvast een heel fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeej dank jullie wel allemaal! Ik kan niet wachten om ze te gaan gebruiken :D

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I´m in love with your blog!!!Wow!!!You do so many wonderful cards..I loved that one whit a beer...co cute.This is my firt time in here...I´m follower now.
    Have a wonderful weekend.
    Kisses and huges from Brazil
    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey meid

    Gefeliciteerd met het winnen van de candy!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen