zaterdag 4 juni 2011

Matroos

Weer een kaartje met het nieuwe Majapapier ~Life by the Sea~. Schitterend vind ik deze lijn voor strand/zeekaarten ;)
Bij dit plaatje moest ik denken aan het kleuterliedje:
Daar was laatst een meisje loos, die wou gaan varen...
Zij moest klimmen in de mast, maken de zeilen met touwtjes vast.
Alleen is het hier een jongen!


Ook hier heb ik weer niet teveel frutsels gebruikt. De sterren zijn gedaan met de die-namics ~Stacking Stars~. Wat touw over de kaart heen. Verder een stuurrad als bedel aan een stukje scrappersfloss en aan het touw gehangen.
De afbeelding komt van internet en plaats ik weer voor de liefhebber om mee te nemen. Veel plezier ermee!



26 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart. Super papier h`!
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat schitterende kaart geworden
    en wat mooie design papier

    groetjes
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart weer Tineke en het is idd gaaf papier voor lekkere zomerse kaartjes!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tineke
    ~~~~~~~~~~~
    Wat een prachtige kaart is het weer geworden.
    Echt schitterend gedaan.
    Morgen een hele fijne zondag.

    gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super kaartje, alles past weer mooi bij elkaar, dank je wel voor het mooie prentje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leukerdje weer, prachtige kleuren!
    ik stuur je een pb-tje over het vogelhuisje!
    groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tineke,
    Enig gedaan.
    Heel mooi van kleur zo.
    Bedankt voor de afbeelding.
    Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauuuw wat een schitterend kaartje weer
    en het papier is zeker mooi heb ook allebei
    de blokjes maar nog niets meer gedaan

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart weer Tineke, jij gaat als een speer met je nieuwe papier! Maak je de LO's zelf of van een club of challenge! Ik heb het plaatje weer meegenomen, ik moet alleen oppassen dat de kaart niet op die van jou lijkt ;0) Bedankt voor het delen.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk en die charm is ook weer zo perefct passend, super!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi,

    wat een super leuk kaartje weer Tineke!! Écht heel erg mooi!!!! En maar weer bedankt voor het plaatje!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart weer Tineke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, Tineke alweer zo'n geweldig mooie kaart!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Tineke, wat een gaaf kaartje weer!
    Je bent echt een kanjer in dit soort kaartjes maken!! Super hoor.
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Tineke deze is ook weer super gaaf.De sterren vind ik ook heel leuk,en heb deze ook besteld bij Marlous maar ze zijn er nog steeds niet. Je kan ze voor zoveel dingen gebruiken en straks voor de kerst is het ook weer leuk.
    Bedankt voor het plaatje.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat allemaal mooi bij elkaar passend,leuk hoor!
    Dank je voor het plaatje,heb ik mee genomen.

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat papier is inderdaad perfect hiervoor! Heel mooie kaart, Tineke!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik moet toch eens naar marloes denk ik ik zie maja papier voor bij schuiven die ze hier niet hebben, wat een gweldige leuke kaart Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauwwww Tineke
    wat een super mooi kaartje, ik heb het plaatje meegenomen hoor, dank je wel.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig kaartje Tineke, bedankt voor het leuke plaatje weer!

    Groetjes Krista

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wowww, wat is dit toch een schitterende kaart, echt super hoor Tineke !!!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart Tineke! erg leuk die marinelook!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen