maandag 6 juni 2011

United States Lines

En nog weer een kaartje in marinestijl met het papier van Maja Design ~Life bij the Sea~. Schitterend vind ik het voor maritiemcreaties en heren/jongenskaarten. 'k Hoop niet dat ze jullie vervelen...


Bij deze kaart niet de sterren gebruikt. Ze moeten niet allemaal hetzelfde worden. Wel het stuurrad gestanst met een stansje van de Double Do. De reddingsboei komt uit mijn voorraad en de border is gedaan met die-namic ~Dainty Lace Border~ die ik pas met moederdag heb gekregen.
De afbeelding van dit schip komt van internet en plaats het hieronder weer om mee te nemen. Veel plezier ermee!



33 opmerkingen:

  1. Schitterend Tineke, zowel voor ons kikkerlandje als de USA geschikt met dat rood/wit/blauw en bedankt voor de leuke internet print!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Tineke

    Wat een enige kaart heb je gemaakt.
    Echt een mannenkaart en zeker voor die van schepen houden.Echt super leuk en het papier ook.
    Groetjes van Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb altijd zo veel moeite met mannenkaarten maar vind die van jou werkelijk schitterend. Heb heel erg getwijfeld over het papier maar je brengt me zeker op ideeen.

    groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is ook al weer zo geweldig! Echt een hele stoere mannenkaart. enneeee.....bedankt weer voor het plaatje;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi,

    nee hoor Tineke, jouw kaartjes vervelen nooit hoor!!! Deze is ook weer hartstikke mooi!!! En maar weer bedankt voor het plaatje!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is weer een prachtige mannenkaart, wat doet dat papier het prachtig erbij. (ik maar denken dat dat papier alleen bij mijn vissermannetje kan.) Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOOooh Tineke,

    deze kaart is fantastisch mooi!

    Dankjewel voor het delen van de vintageboot!

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vervelen doet het zeker niet, ik vind het erg leuk deze themakaarten! Zeker als ze zo mooi zijn als deze weer is! Prachtige kleuren ook.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauuuw wat is dit weer een schitterend kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wooow Tineke wat een gave kaart. Super dat je het vintageplaatje met ons wil delen.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. erg mooi tineke
    bedankt dat ik het plaatje mee magnemen
    vind de kleuren weer super gedaan hoor
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt, wat een super gaaf mannekaartjes is dit weer!!!!
    Ennuh....jouw kaartjes gaan niet zo snel vervelen hoor!!! Kom maar op met de volgende.
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een supergaaf kaartje heb je weer gemaakt Tinus, schitterende kleuren!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaartje.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi tineke,
    Weer zo een geweldige kaart!
    Heel mooi die kleuren, helemaal in stijl.

    Fijne avond verder.

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauwwww deze is ook weer schitterend Tineke.
    ik ben helemaal weg van dat papier het staat hoog op mijn verlanglijstje;)
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig, al die maritieme kaartjes .
    Die gaan mij echt niet vervelen.
    Ik heb het mooie papier ook gekocht.
    Groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou, mij vervelen ze beslist niet hoor, ik put er alleen maar inspiratie uit! Ik vind ze prachtig, ik vind je stuurrad ook erg leuk en heel toepasselijk.Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super leuke kaart heb je weer gemaakt, en je kaarten vervelen nooit hoor! Prachtig papier en hele leuke afbeelding!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ook dit kaartje is weer super en nee hoor het verveeld zeker niet.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ook deze is weer prachtig! Het verveelt helemaal niet hoor, juist leuk om te zien wat je allemaal voor kaarten maakt in dezelfde stijl maar toch zijn ze stuk voor stuk anders!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ohhhh Tineke,wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Tineke

    Je heb er weer een prachtige kaart van gemaakt.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zulke geweldig mooi mannenkaarten vervelen toch nooi Tineke!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Tineke, wat een super mannenkaart, erg mooi gedaan met die kleuren.
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Tineke.
    Je gaat echt lekker hé.
    Leuk dat stuurrad en die boei dat maakt de kaart helemaal af.

    groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Helemaal top Tineke zo verfijnd!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Woww dat is weer een plaatje geworden Tineke!! Super hoor!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen