dinsdag 30 april 2013

Candytime!!!

***Dit bericht blijft bovenaan staan tot D.V 30 april. Voor nieuwe berichten een stukje naar beneden scrollen***

Namens Gerda van Gerda's Hobbyshop mag ik een candy weggeven. Heel erg leuk Gerda, bedankt!
Nu heb ik het al een week in huis maar had er even geen puf voor om het te plaatsen. Maar vandaag gelukkig wel dus ga ik het snel doen.

In de candy zit het mooie nieuwe magazine van Gerda's Hobby, uiteraard een aantal van de beroemde vintagevellen, 4 zakjes acrylfiguurtjes en een zak vol met roosjes.
Wat moet je doen om er in aanmerking voor te komen?
* Volger worden van mijn blog maar ook van het blog van Gerda's Hobbyshop (als je dat nog niet bent)
* Plaats de candy op je blog met een link terug naar mijn blog
* Laat een reactie achter onder dit bericht.

De candy loopt tot D.V. 30 april (de kroningsdag van onze nieuwe koning). De winnaar hoop ik dan op 1 mei bekend te maken.

Heel veel succes allemaal!!

47 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie Candy mag je weggeven Tineke, ik doe graag mee, ik ga hem op mijn blog plaatsen.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke candy geeft je weg, ik doe daarom graag mee.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterende candy Tineke, ik waag graag een kansje.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor Tineke. Ik doe heel graag mee. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We zijn blij om deel te nemen aan snoep. Het is heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Tineke, met deze candy doe ik graag mee. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tineke,
    Wat een superleuke candy, ben dol op de Vintage vellen van Gerda, dus ik doe mee..
    Fijne zondag, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Tineke, wat leuk dat je namens Gerda's Hobbyshop zo een prachtige candy mag weggeven, ik waag graag een kansje, leuk. Volger ben ik al een hele tijd bij je en ben het net ook bij Gerda's Hobbyshop geworden (wist niet eens dat ze een blog had, de webshop is mij wel bekend). Ik ga je candy zo op mijn blog zetten.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Tineke dat vind ik geweldig dat jij een candy weg gaat geven....en ik wil heel graag een kansje wagen op die prachtige vintagevellen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk Tineke. IK doe natuurlijk graag mee. Want die plaatjes van Gerda.... SUPER. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk en lief dat je een candy mag weggeven, volger was ik al bij jullie beiden, de candy staat in mij sitebar, dus waag ik graag een gokje.
    Over een aantal weken ga ik eens kijken bij Gerda in haar winkel, kijk er nu al naar uit,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Eerst even zitten genieten van de foto's van je kleindochter. Wat een rijkdom is dat toch zeg !!
    En nu maar meteen even 'inschrijven' voor die superleuke candy.
    Ik doe graag mee met de verloting.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een supergave Candy, Je staat in mijn sitebar en ik ben ook volger geworden van Gerda.
    Ik doe heel graag mee met deze super candy.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe graag mee Tineke!! Leuke candy . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Doe graag mee met deze mooie candy.

    fijne zondag nog,

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is wel heel gaaf door Gerda en jou bedacht Tineke! Wat leuk om dit allemaal beschikbaar te stellen, ik waag ook graag een kansje! Volgen doe ik jullie allebeide en nu ga ik hem gauw even op mijn blog plaatsen!

    Lieve groetjes, Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Tineke, wat een prachtige canyd mag je weggeven van Gerda's hobbyshop. Het is mijn favoriete winkel, als ik in mijn geboortedorp Putten ben ga ik altijd graag even langs bij ze. Je grijpt er nooit mis en de voorraad is enorm.
    Ik waag dan ook graag een kans.Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke candy, ik doe graag mee.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Tineke,
    Wat leuk dat je een candy mag weggeven.
    Ik doe graag mee.
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Tineke, wat leuk dat je van Gerda een Candy mag weggeven. Schitterend zijn haar vintagevellen. Altijd als ik bij haar in de winkel ben kijk ik even dat boek door met die vellen. Heb er ook verschillende thuis liggen, moet er snel weer eens mee aan de slag. Ik doe dus graag mee.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke candy mag je namens Gerda's hobbyshop weggeven. Leuk!

    Ik waag graag een kansje :)

    Lieve groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super gave candy !!!
    Daar maak ik heel graag kans op, bedankt...
    Nu maar duimen draaien.

    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een leuke candy ik wil graag een keertje meedoen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk een candy, volger was ik al van jullie beide. Wens iedereen succes !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. je mag wel een hele mooie candy weg geven.
    Doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een schitterende candy en wil graag een kansje wagen, was al lang volger bij jou en ook bij Gerda geworden.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke candy! Ik ben volger geworden bij Gerda, bij jou was ik het al!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Tineke,

    Wat een leuke candy, ook ik waag een kansje;) Ik ben al volger van jullie beide, nu nog de candy op m'n blog plaatsen...

    Hopelijk heb je snel weer genoeg puf om te freubelen als vanouds!

    Groet Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke candy mag jij weggeven prachtige afbeeldingen.
    Ik doe graag mee.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ook ik wil graag meedoen,met deze leuke candy.
    groeten bea

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een super mooie candy mag je weggeven, Tineke.
    Ik doe graag mee, hij staat al op mijn blog te pronken.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Tineke, Wat leuk zeg dat je deze candy mag geven! Ik hoop dat ik nu een keer de gelukkige ben....
    Fijne avond nog.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een toppie candy Tinus en ik wil graag meedoen, zal hem zo op mijn blog zetten!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik waag graag een kansje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat super dat je een candy weg mag geven ,ik volg jullie allebei.
    Ikzet het op mijn bloghhor.

    groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo Tineke, da mache ich doch glatt mit ist schön dein Candy
    lg gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een leuke candy van Gerda mag jij weggeven. Ook ik waag een kansje!

    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Superrrr leuke candy ik hou wel van een gokje wagen dus ik doe graag mee aan je candy

    Groetjes Leni


    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Tineke

    Wat een mooie Candy mag je weggeven, ik ben dol op vintage en doe dus graag mee.

    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een mooie Candy Tineke steeds dacht ik ga hem nu op mijn blog plaatsen en dan na een reactie hier vergat ik het weer nu maar eerst gedaan, want op al dit moois wil ik ook wel een kansje maken.


    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi Tineke,

    Wat een leuke Koninginnedag candy.
    Heb je gauw op mijn blog gezet.
    Je hebt altijd hele mooie kaarten en projecten en nu zo'n leuke candy met materialen van Gerda.

    Succes
    Bertina

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Tineke, Ik kwam eigenlijk om je kaartje te bewonderen, maar dat ga ik zo meteen nog even doen, want zo'n mooie candy is natuurlijk niet te versmaden. Groetjes Liesbeth
    ps. vergeet ik te vertellen dat ik graag meedoe, ook al ben ik op vakantie dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat lief van Gerda om jou een mooie Candy weg te mogen geven. Ik doe natuurlijk ook graag mee.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Nou ik wil graag een kansje wagen hoor en doe gezellig mee...

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Mooie candy mag je weggeven Tineke.
    Succes er mee.
    groetjes leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een mooie candy, hiervoor waag ik graag een kansje!
    groetjes
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Tineke, ik doe graag mee met deze superleuke candy! Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen