zaterdag 27 april 2013

Maritiem

Al een maand heb ik de mooie stempelset van Eline's Buitenhuis in huis en eindelijk heb ik er een kaartje mee gemaakt.
Doordat ik me wat beter voel, wil ik direct ook weer alles doen...maar dat gaat dus niet. 
Ik hoef gelukkig al niet meer helemaal met de kippen mee op stok te gaan, toch is 's avonds de energie echt op.
Maar ik ben allang blij dat het de goede kant op gaat.
Ik voel me redelijk en ook slaap ik weer goed. 
Begin van de week ben ik met afbouwen van de slaapmedicatie begonnen. Van 20 naar 10 mg en wil vanaf morgen zonder gaan proberen. Als ook dat lukt, ben ik helemaal blij.
Wel weer papier van Maja Design gebruikt maar nu de mooie maritieme lijn ~Life by the sea~.
De notitieblaadjes met tabjes gestanst. 
De zeilboot, vuurtoren, schelpen en zeester zijn creatables.
De rest zijn de stempels van Eline's Buitenhuis die ik met embossingpoeder heb bewerkt.
Nog een strikje gemaakt van twine met een ankertje eraan.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij de challenges:
* Scrapkaart challenge: rood, wit en blauw
* Creapaleis: voor mannen
* Scr@p-cards challenge: ABC (boot-blauw-beach-bedel)

40 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat het langzaam aan beter gaat, het heeft tijd nodig en veel geduld maar het komt goed. Ook het afbouwen, ik zal voor je duimen hoor.
    Je kaart is weer prachtig, wat een leuke mateiralen, mallen en stempels heb je gebruikt, ziet er prachtig uit Tineke.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Tineke! En fijn dat het wat beter met je gaat!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tineke,
    Wat heb je een prachtige maritieme kaart gemaakt, die Eline mallen zijn echt leuk met de tabjes, stempels en mallen, combineren super..gelukkig dat het weer wat beter met je gaat..fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wowww Tineke,wat heb je toch weer schitterende kaarten gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart is dit geworden, je kan zien dat je er veel tijd aan besteed. En wat goed dat je met de slaapmedicatie aan het afbouwen bent, neem maar een lekker slaapmutsje `s avonds in de vorm van een rood wijntje, dan slaap je als een roos hihi.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Tineke,wat een geweldig gaaf kaartje is dit.
    Echt schitterend.
    Dit papier blijft gewoon zo mooi hé.
    Fijn dat het weer een beetje beter gaat.
    Fijn weekend Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is die weer schitterend Tineke, echt een beauty van een kaart, alles past zo mooi bij elkaar. Heel veel succes morgen met het helemaal stoppen van de medicatie, ik hoop dat je meteen als een roosje in slaap valt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt zeg, beetje zomers al, fijn dat het weer wat beter met je gaat fijn weekend liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi kaartje is dit ik ben blij dat het weer wat beter met je gaat fijn weekeind gewenst groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn te lezen dat het al wat beter gaat. Ook al gaat het niet snel genoeg naar je zin.
    Je hebt weer een prachtig kaartje gefabriekt hoor ! Ik ben dol op het maritieme thema.

    Groetjes en een fijn weekend verder,
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt
    echt heel mooi
    mooie mannenkaart
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Tineke, es freut mich, dass es dir etwas besser geht.
    Du hast eine wunderschöne Karte gemacht.
    So langsam wird der Sommer kommen und man kann ans Meer gehen. Deine Karte ist eine Einladung dazu.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hai Tineke,

    Naar om te horen dat je ziek bent. Gelukkig gaat het weer ietsjes beter met je.
    Je kaart vind ik super heel erg mooi.
    Veel knutsel plezier nog.

    Liefs, Lieb ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gelukkig voor je dat het weer wat beter gaat ....je kaartje is weer schitterend....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi,
    Wat een mooie kaart en wat fijn dat het alweer wat beter gaat. Hopelijk gaat de stijgende lijn verder.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gelukkig dat het de goede kant op gaat met je,je kaart is weer super hoor!!! Wat een mooi papier is dit,en
    de stempels zijn ook heel apart.
    Een goede zondag samen.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een supermooie kaart!
    Fijn dat het weer wat beter met je gaat.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie maritieme kaart,heeft al een beetje een zomers tintje vind ik. Ik zal duimen dat het de goede kant in blijft gaan en dat het goed lukt om je slaapmedicatie weg te laten. Fijne zondag,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een pracht van een maritieme kaart Tineke..
    Fijn dat het beter met je gaat.

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Weer zo een schattig kaartje! Heel leuk.Ik heb ook de schelpen en de vuurtoren gekregen, dus ga er ook mee aan de slag.
    Fijne dag verder.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat fijn dat het beter met je gaat.
    En wat een prachtige kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart Tineke, en fijn te lezen dat het zo vooruit gaat hoor.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wouwwwwwwwwwwww Tineke die is ook mooi geworden .vind he terg leuke stempels hoor.je kunt er veel mee ook als je de oude stans heb van de boot en de vuurtoren met schelpen komen dan weer goed van pas.
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gelukkig dat het al weer iets beter met je gaat, en het zonnetje laat zich nu ook weer met regelmaat zien, dus voor je het weet gaat het weer helemaal top.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een prachtige kaart heb je gemaakt, fijn dat het al wat beter gaat!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super om te lezen dat het de goede kant opgaat!! Je kaart is ook heel mooi geworden en krijg nu nog meer zin din de lente en ZOMERRRRR!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. super leuke kaart, fijn dat het steeds weer wat beter gaat.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaart, zo veel op te zien! Fijn dat het weer beter gaat, houden zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een pracht van een kaart.
    Fijn dat het weer beter met je gaat.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig kaartje Tineke
    Fijn om te lezen dat het weer wat beter gaat

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lieve Tineke, wat ziet dit Maritieme kaartje er lekker vrolijk en stoer uit! Mooie kleurencombinatie en weer heel gaaf gemaakt! En oh, wat ben ik blij voor je dat het slapen steeds beter gaat, heerlijk voor je!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat een schitterende kaart, mooi gemaakt hoor.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuke kaart, ik krijg er een echt zomers gevoel bij!
    groetjes
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtige kaart Tineke. Helemaal geweldig zo in het rood, wit en blauw.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtige kaart hoor!!!
    Alles heel mooi op elkaar afgestemd!!
    Toppie!!

    Lieve groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw Tineke,

    Deze is ook heel gaaf gecombineerd! leuke spulletjes heeft Eline weer ik zie het al hahaha. Heel mooi hoor! Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een prachtige Maritieme kaart Tineke. Jammer voor je dat het nog niet zo gaat als je zou willen. Geduld is soms lastig en als je, je weer iets beter voelt denk je al snel ik ben er weer. Maar dat is dan niet zo. Rustig maar aan. en ook met het afbouwen niet forceren, werkt averechts.....Het ga je goed. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  38. SCHITTEREND Tineke ik ben gek op maritieme kaartjes, het heeft wel wat.
    Mooi gedaan....Groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Blij te lezen dat het langzaam de goede kant op gaat!!!! Doe vooral rustig aan meissie:)
    Je kaartje is een beauty!!! Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen