maandag 8 april 2013

It´s a girl!

Eindelijk is er weer een levensteken van mij. Ik heb zoveel lieve mailtjes gekregen met vragen hoe het met gaat omdat er nu al zolang niets nieuws op mijn blog kwam. Bedankt meiden voor jullie oprechte belangstelling, het doet goed als er meegeleefd wordt!
Eerder vertelde ik al dat ik zo slecht sliep. Dit is er niet beter op geworden. Ik slaap alleen met slaapmedicatie en wil die eigenlijk liever niet gebruiken maar soms kan het niet anders. Doordat ik zo weinig slaap heb ik weinig zin (ook niet in freubelen) en kan om elk wissewasje huilen. Vanmiddag ben ik weer naar de ha geweest omdat we echt ten einde raad zijn. Van hem moet ik nu voorlopig maar ff slaappillen gebruiken om op te peppen, moet ik bloedprikken om van alles uit te sluiten en morgen weer naar het slaapcentrum bellen.
Omdat ik het freubelen zo mis, heb ik vrijdag toch een start gemaakt met een kaartje. Na een paar dagen is het eindelijk af.
De basis van de kaart heb ik gemaakt met een grand nestabilitie.
 Het papier is een ouder bloc van Eline's babies.
Het lieve babyplaatje zit op het grote ovaal van Petra.
Takjesswirls en bloemen zijn van Joy! crafts en de andere takjes van Cheery Lynn.
De tekst is een stempel van Eline's babies.

Sorry meiden dat ik niet bij jullie langs ben geweest. Ik hoop dat ik snel weer de energie en fut heb om jullie blogs te bezoeken.
Ik zag dat er weer nieuwe volgers bij zijn gekomen, welkom! Ook zijn er weer een paar weggegaan, logisch als er niets nieuws geplaatst wordt....
Als ik genoeg zin heb, komt er deze week een candy op mijn blog die ik weg mag geven van Gerda van Gerda's Hobbyshop.
Tot snel hoop ik! 

55 opmerkingen:

  1. Jeetje Tineke , dat is nogal wat , Doe het wel rustig aan hoor. , maar je kaart heb je weer schitterend gemaakt, dat verleer je ook niet zomaar.
    Sterkte
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Tineke.

    Gelukkig dat ik weer wat van je hoor.
    Ik weet wat het is meis,en de nachten duren dan zolang.
    Ik neem nu 2 slaappillen in,steeds meer ook niet goed.
    3 nachten redelijk geslapen,en nu weer 2nachten zeer slecht help ook niet.
    Ik geloof je graag je bent overdag kapot.
    Zit je niet in de overgang weet niet hoe oud je bent.
    Heel veel sterkte meis,hoop voor je dat er gauw verbetering komt.

    Dikke knuffel Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tineke,
    Ook ik vroeg me al af, hoe het met je ging..en als ik het zo lees, dan hoop ik dat er oplossing gaat komen..Ik weet uit ervaring, hoe het is om niet te kunnen slapen, kan zelf ook niet slapen zonder slaaptablet(ten)..
    je kaartje is weer hééél lief, mooi plaatje en prachtig afgewerkt..
    Beterschap, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig dat je er weer bent Tineke
    We hebben je echt gemist!!!!Maar je
    kaart is in 1 woord geweldig mooi.
    Een plaatje hoor.Ik hoop dat het steeds beter mag gaan met je slaap
    problemen.Het is heel vervelend als
    je steeds wakker ligt.De nacht duurt
    zo lang,en s,morgens ben je doodmoe.
    Veel sterkte hoor.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ken je dan wel niet maar zo te lezen is het niet niks doe maar rustig aan je gezondheid gaat voor en je kaart is heel mooi.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Tineke, wat ellendig allemaal voor je. Ik wens je veel beterschap. Je kaart is weer super mooi!!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW, total schön gemacht und sooo entzückend
    lg gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo tineke doe maar rustig aan hoor eerst beter worden,je kaart is een plaatje geworden.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Tineke,Ik hoop dat het slaap probleem gauw een keer over gaat.
    Wat vreselijk lijkt me dat.
    Je heb weer een schattig kaartje gemaakt.
    Echt super lief.
    Heel veel sterkte hoor.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hoop van harte dat je slaapprobleem gauw overgaat! Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt in freubelen, doe rustig aan hoor!
    Je kaart is weer prachtig.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi lieve tineke
    nu eerst aan jezelf denken tot het wat beter gaat,en dan kan je weer volop freubelen want ik blijf genieten van je prachtige creatie's dus veel sterkte en hopen op een oplossing!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk om weer een kaartje van je te kunnen bewonderen, het is weer een hele mooie!!!

    Hopelijk ben je snel weer helemaal opgeknapt, sterkte!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is allemaal zo vervelend Tineke en zoals ik al eerder schreef heb ik ook last van slaapproblemen, hoop dat er voor jou een oplossing komt.
    Ondanks dat is je kaart toch een pareltje geworden!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatje Tineke
    vervelend dat het slapen nog steeds niet lukt, ik kan goed begrijpen dat je na al die gebroken nachten geen puf hebt om dingen te doen

    hopelijk vinden ze gauw een oplossing

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Tineke fijn weer iets van je te zien. En dit is zoals altijd weer prachtig gedaan, wat dat betreft is er niets mis met je. Vervelend hoor die slaapproblemen, hoop dat er snel een oplossing komt want altijd aan de slaappillen is ook niet goed. Rustig aan maar even en wij blijven je trouw hoor. We wachten rustig af tot je weer iets plaatst.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. schattig kaartje, heel mooi.
    ik kan me indenken dat je nu te weinig energie hebt om te bloggen, ik zou me daar maar niet te druk over maken, komt vanzelf wel weer.
    ik hoop dat je snel opknapt en dat je slaapproblemen worden opgelost, STERKTE!

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Tineke, ik miste je al ja, dacht dat je misschien ziek was, maar dat wordt je wel ja als je niet of nauwelijks slaapt, wens je veel sterkte ermee,
    groetjes Lia
    PS: je kaartje is schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Tineke,wat naar en logisch dat je oververmoeid raakt,doe kalm aan hoor.Dit is weer een plaatje en wat leuk dat je blauw-wit hebt gebruikt voor een meisje,da's weer 'ns wat anders,hihi,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik was ook al een paar keer op je blog wezen kijken, maar gelukkig niet iets ernstigs gebeurd.
    Alhoewel het niet leuk is zoals jij je nu voelt, enigste remedie is rustig aan doen en vooral proberen zo gezond mogelijk te eten en te drinken.
    En het is niet anders gewoon tijdelijk de slaapmedicatie nemen deze kun je ook weer afbouwen als het weer iets beter met je gaat.

    sterkte en rustig aan.

    Groeten Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is toch wel een kaartje met een hoog a'la Tineke gehalte geworden! Zo mooi weer met dit model en je kleurtjes, echt heel gaaf gemaakt! Prachtig om te zien dat het toch nog gelukt is...maakt voor ons niet uit hoor als je er wat langer over doet! We blijven je trouw volgen....eerst jijzelf...

    Liefs Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja, alles hangt toch aan mekaar he.
    Als je niet goed slaapt, heb je geen fut meer, en ben je ook gevoeliger.
    Ik hoop dat je snel beter wordt!
    Enneeee, je kaartje is super!
    Liefs Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  22. prachtig kaartje Tineke!! En sterkte met alles en denk heel goed aan jezelf!!

    Liefs Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Tineke. Je kaartje is weer supermooi. Wat vervelend voor je dat het niet goed met je gaat. Wel positief dat je goed wordt onderzocht om te kijken of er eventueel wat is. We hopen er het beste maar van. Soms moet je wel slaaptabletten nemen, omdat je wel moet slapen. Lichaam en geest hebben wel rust nodig!! IK wens je het allerbeste,. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Fijn dat je er weer even was/bent Tineke, heb je zeker gemist en je creaties. Ik hoop zo dat je snel weer beter slaapt en meer energie hebt, heel veel sterkte en succes.

    Je kaartje is zoals altijd beeldschoon, die heeft niet onder je slapeloosheid geleden.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jeetje Tineke dat is toch wat, echt vervelend voor je zeg. Ik hoop dat het snel opgelost gaat worden, doe het maar rustig aan meis. Je kaartje is weer helemaal een toppertje geworden, wat is die supermooi. Heel veel sterkte.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterend kaartje.
    Sterkte meid.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi hoi Tineke,

    Een beeldschone creatie weer van jou.Ondanks dat je niet lekker in je vel zit is het jou toch weer gelukt om er iets moois van te maken.Ik hoop echt dat er een oplossing komt voor jouw slaapprobleem.Ook wil ik je nog bedanken voor het mailtje.
    Veel sterkte en tot gauw.....

    Liefs Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Weer een prachtig babykaartje Tineke....
    Wat sneu voor je dat je met die vervelende slaapproblemen kampt...hopelijk gaat dat binnenkort allemaal beter worden....
    Misschien dat de lente verbetering gaat brengen, lekker meer buiten dan, meer zon etc.doet wonderen
    groetjes Rosina


    BeantwoordenVerwijderen
  29. O Tineke wat naar dat je zo bekaf bent, geen wonder natuurlijk als je zo slecht of helemaal niet slaapt maar toch goed om eens te laten onderzoeken. Misschine inderdaad maar even een tijdje met slaapindicatie gaan slapen zodat je weer wat op krachten komt maar ook dit lijkt me vervelend. ik vind het wel fijn om weer een mooie kaart te zien hier, gelukkig heb je het op kunnen brengen om af en toe wat te freubelen en het tot een prachtige kaart te kunnen maken. Wat is hij lief en dat plaatje is echt een schatje.
    Ik wens je heeeel veel sterkte en zla voor je duimen dat alles goed is en snel beter gaat.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  30. fijn dat je er weer bent,ik had je al gemist,ik hoop dat je door de slaappillen toch wat op mag knappen,en dat het bloedprikken asllemaal goedmag zijn.
    Misschien als je een poosje de slaappillen hebt gebruikt dat je dan weer af kunt bouwen.
    heel veel sterkte en doe maar rustig aan.
    Je kaartje is schitterend
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Tineke,

    Prachtige kaart heb je gemaakt.

    Ik hoop voor je dat het gauw duidelijk wordt waar het aan lig.
    Ik wens je het allerbeste en dat je niet veel nieuws laat zien, vind ik niet erg hoor.
    Denk maar eerst aan jezelf dat is het aller belangrijkste.

    Sterkte en het allerbeste.

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Tineke

    Nou dat is ook niet niks, ik miste je al, en ondanks dat je zo moe bent heb je toch nog een schitterend kaartje gemaakt.
    Lieve Tineke, neem je tijd om op te knappen, hopelijk komen ze erachter waar het aan ligt zodat er iets aan gedaan kan worden, heel veel sterkte.
    En wij lopen niet weg hoor.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Tineke,
    Wat fijn om weer wat van je te zien en wat een pracht is het weer!
    Maar je moet eerst toch maar even aan je zelf denken en dat bloggen komt wel weer! Laat idd maar eens alles onderzoeken en dan hopen dat alles goed komt! Sterkte met alles!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ja het viel me ook al op dat we niets van je vernamen, maar je hoeft je hier niet voor te excuseren hoor! Het is gewoon heel beroerd voor je dat het zo gaat, ik hoop dat ze bij het slaapcentrum een goede oplossing voor je kunnen vinden, dat zou wel heel fijn zijn!Je raakt op deze manier oververmoeid, vandaar ook het huilen. Maar nu even je kaart, wat is hij toch weer geweldig! Dat je dat voor elkaar krijgt is wel super hoor! Ik heb je raad opgevolgd en van Go create zo een grote mal besteld, ben benieuwd ik heb hem nog niet, maar die is wel een stuk goedkoper!
    Sterkte hoor!
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wat een super mooie kaart is dit zeg qua model, kleur en opbouw.
    ik hoop dat je snel een oplossing vind voor dit probleem want je raakt zo over vermoeid.
    sterkte met alles en eerst aan jezelf denken hoor!.
    groetjes An

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Sorry you have not been well....sending my best wishes! Your card is still a beauty. You always get the layers and embellishments just perfect. Wishes, Suzanne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hai Tineke,
    Ik hoop dat je weer snel wat meer uitgerust bent,met de medicatie....tis niet leuk om in te nemen,maar zo gaat t ook niet,toch??
    Ik hoop voor je dat in het slaapcentrum ze een andere oplossing voor je vinden...heel veel beterschap!!!
    Lieve gr,Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Het freubelen heb je nog niet verleerd het is een prachtig kaartje geworden.
    Doe maar kalm aan Tineke want als ik dit zo lees allemaal het is niet niks je gezondheid gaat voor alles.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hallo Tineke,

    Denk goed aan je zelf, je gezondheid gaat voor.
    Is wel een super mooi kaartje.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Prachtig babykaartje Tineke, ook deze heb je weer leuk afgewerkt. Ik weet hoe dat voelt Tineke, vorige week was ik ook erg druk, `s avonds niet in slaap kunnen komen en `s ochtend weer heel vroeg wakker. Steeds geloop over de vloer, het schiet niet op. Ondertussen mijn vader (87) ook nog ziek, maar die knapt gelukkig weer wat op. Afgelopen zondag, ik was kapot. Ik hoop dat dat snel achter de rug is dan komt de rust weer terug. Groetjes en veel rust toegewenst Tineke, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Het was het wachten waard hoor, het weer een echte beautie! Wat jammer dat het niet zo best met je gaat, maar onderzoek is idd nodig, ik hoop voor je dat er snel uitsluitsel komt van wat het veroorzaakt en dat ze de juiste medicatie toe kunnen passen zodat je snel weer opknapt. Heel veel sterkte toegewenst.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Goedemiddag Tineke,

    Ik leef met je mee. Zelf heb ik niet zo'n last van slapeloosheid, maar ik kan me voorstellen, wat het met een mens doet. Weg energie en daarom vind ik het destebeter dat je toch een prachtige kaart hebt gemaakt. Chapeau!!

    Groetjes en een fijne dag nog.......

    Marijanne

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hè bah, wat naar voor je meid. Dat je geen slaapmedicatie wilt blijven gebruiken snap ik, maar ik hoop toch dat het slaapcentrum je helpen kan!
    Je vraagt je af waar het vandaan komt, hormonaal, overgang? Nogmaals, hoop dat antwoorden hebben en beter nog.. oplossing!

    Je kaart is een plaatje, je bent een kei in combineren van papiertjes, lintjes en bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Tineke,

    Wat ontzettend vervelend zeg, dat niet-slapen! Ik hoop echt dat er snel iets aan gedaan kan worden want dit is ook niks. Je kaartje is wel prachtig.

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Prachtige kaart heb je toch maar weer gemaakt . . en wat grappig zo'n blauwe kaart voor een meisje. Ik vind het plaatje prachtig . . heb je die ergens van het internet? Ik hoop dat je plaapproblemen weer opgelost wordt . . .en dat je weer een beetje tot rust komt! Sterkte !

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi Tineke,
    Na lange afwezigheid weer even op je blog gesnuffelt. JE heb weer mooie dingen gemaakt.
    Maar wat vervelend van je niet kunnen slapen!
    Hoop dat je snel bij de slaappoli terecht kan en weer meer fut en zin krijg.
    Sterkte, groetjes Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Prachtige kaart hoor Tineke, ondanks alle troubles toch heel geslaagd. Slaapproblemen....ja het weet wat. Ik slaap ongeveer een uurtje of 4 á 5 op een nacht....als ik geluk heb maar weet je.......ik roep altijd maar dat ik zo lekker veel tijd heb om te knutselen want de dag is bést lang zo. Ik probeer het maar positief te benaderen....het is niet anders. Ik hoop voor je dat er niets vervelends gevonden wordt en dat het onder categorie "leeftijd"geschoven kan worden.
    Sterkte ermee, liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hallo Tineke, es tut mir so leid, dass du immer noch nicht richtig schlafen kannst.
    Hoffentlich finden die Doktoren bald die Ursache und somit, die Kur.
    Auch ich schlafe wenig, aber ich merke, dass ich gar nicht mehr brauche und wenn ich im Laufe des Tages m üde bin, mache ich ein Schäfchen in meinem Sessel, Dann bin ich wieder frisch.
    Meine Nacht dauert von !.30 oder 2.00 bis um /.00, wenn der Wecker klingelt.
    Wenn ich mal nicht richtig schlafen kann, bleibe ich nie im Bett liegen, sodern stehe auf und mache etwas creatives und dann passiert mir , dass ich mit der Arbeit in der Hand, am Tisch einschlafe.
    Niemals im Bett liegen und auf den Schlaf warten.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hallo Tineke,
    Wat een schattig babykaartje is het geworden.
    Heel veel sterkte en het is te hopen dat je snel iets hoort van het slaapcentrum!
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een schattig kaartje, Tineke.
    Leuk model.
    Wat vervelend dat je zo slecht slaapt. Ik hoop voor je dat het niet te lang gaat duren allemaal.
    Denk vooral eerst aan jezelf meid.
    Sterkte met alles.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hallo Tineke ,

    Wat een prachtige kaart!! Heel mooi gemaakt hoor ..zo schattig! ;)

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Lieve meid eerst lekker aan jezelf denken hoor. Het is ook giga vervelend als je zo slecht slaapt.
    Hoop snel dat je je weer een stuk fitter gaat voelen want dit is maar niks.

    Je kaartje is in ieder geval weer een bjoetie.

    Dikke knuffel Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  53. wat een mooi kaartje ik hoop dat gauw weer wat beter gaat met je groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hoi Tineke,
    wat een narigheid zeg, dat je niet kunt slapen. Ik hoop dat er snel een oplossing gevonden zal worden.
    Je kaartje is erg schattig!

    Sterkte!
    Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Een beeldig kaartje Tineke!! Heel veel sterkte! Nu even aan jezelf denken, blogs komt wel weer:) Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen