maandag 29 april 2013

Marianne Doe!

In het begin van het jaar had ik al verteld dat ik mocht meewerken aan de Marianne Doe! nr. 18.
Nu is het zover dat het blad in de winkels ligt.
Ik heb van de pagina's een foto gemaakt om het aan jullie te laten zien.
(klik op de foto en hij wordt groter)
Heel leuk is het om je eigen naam erin te zien staan en ik ben er dan ook heel erg blij mee.
Maar ik heb nog gewoon m'n schoenen aan hoor! 'k Loop er niet naast...;-)

Zaterdag zei ik dat ik vanaf zondag zonder slaapmedicatie zou proberen. Nu dat is dus niet gelukt.... ik kwam gewoon niet in slaap en heb ten einde raad na een paar uur toch maar weer genomen. Kennelijk ben ik toch nog niet zo opgeknapt dat ik zonder kan. 
Echt jammer, ik had er zo op gehoopt en nu voel ik me vandaag dan ook weer helemaal niks waard. Ik wil mss wel alles veel te snel...

30 opmerkingen:

  1. wauwww Tineke wat is dit leuk zeg
    echt iets om trots op te zijn.

    Jammer dat het nog niet wil lukken om zonder medicatie te slapen.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tineke,
    Leuk 2 pagina's in de Marianne Doe, ik heb 'm al in huis, dus zag het meteen..super..
    en slapen zonder medicatie, mij lukt dat ook niet, misschien gewoon accepteren liever zo, dan helemaal niet..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kreeg hem van de week in de bus. Zag het meteen. Echt super.
    Jammer dat het nog niet lukt. Misschien heeft het gewoon wat meer tijd nodig.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super Tineke dat je in het blad staat, wat zal jij trots zijn zeg, en helemaal terecht. Hé bah wat vervelend dat het zonder medicatie niet is gelukt, hoop dat het je snel wel gaat lukken. Sterkte.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat gaaf dat je in een blad staat met je creaties, ook hoop ik dat je snel beter wordt al is het met medicatie.
    ik wens je sterkte
    lieve groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf Tineke!
    Ze zijn erg leuk geworden, echt iets om trots op te zijn! Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je mag heel trots zijn hoor Tineke! het is toch helemaal geweldig om in een magazine te staan, en je eigen werk te zien, meteen inlijsten hihi.
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super zeg je mooie kaartjes in Marianne doe.
    Jammer dat het niet lukte zonder medicatie, waarschijnlijk heeft het wat meer tijd nodig.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je mag daar echt trots op zijn hoor en van mijn mag je naast je schoenen gaan lopen daar geef ik niks om je heb het verdiend


    liefs Dili

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben gek op babykaartjes :)
    Zo leuk dat je in de Marianne staat, heb hem ook binnen hoor!
    Is toch weer iets om trots op te zijn.....

    Lieve groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw, wat gaaf!!!!!! daar kun je trots op zijn.
    ik denk dat je jezelf de tijd moet gunnen en rustig aan doen, ik zou voorlopig die slaapmedicatie nog innemen, totdat je goed uitgerust ben.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk voor je zeg, dat je in het blad staat.
    Het zijn ook hele mooie kaartjes.
    Wat jammer dat het nog niet gaat zonder medicatie. Misschien toch wat meer geduld hebben.
    Sterkte! En lekker genieten van de zon morgen. hihi.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi tineke
    van mij mag je naast je schoenen lopen hoor het is alleen nog wel te koud daarvoor:-)) het is een hele eer als je jou daarvoor vragen en kan goed begrijpen dat je hier reuzetrots op bent! en nu nog het slaapprobleem uit de wereld helpen en je bent weer up-to-date!
    groetjes
    corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Tineke,

    Wat jammer dat het zonder slaap medicatie niet lukt.Hoop dat het allemaal gauw goed komt.
    En wat leuk dat je in Marianne doe staat, ik heb het gezien, leuk hoor!!!

    Fijne koninginnedag.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb ze gezien Tineke,je heb ze echt prachtig gemaakt.
    Jammer dat het niet lukte.
    Maar dat is echt te verwachten meis,want als je denk ik doet het niet meer.
    Dan lukt het echt niet,want onderbewust werkt het toch in je hoofd,als ik maar mag slapen.

    Heel veel sterkte meis.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat prachtige kaarten Tineke. Super dat je in de Doe staat. Ik vind het geen wonder want je maakt supermooie kaarten. Daar kunnen veel mensen inspiratie van opdoen. Fijne dag morgen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig om je kaarten zo in het blad te zien staan, daar mag je zeker trots op zijn.
    Ook ik ben gek op babykaartjes, dat is altijd leuk om te maken.
    Bedankt voor de leuke voorbeelden.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, ik denk dat iedereen daar wel van droomt! Super gewoon, geniet er maar van ;-)
    En veel beterschap alvast!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig, wat is dat leuk zeg en natuurlijk ben je trots, terecht hoor, het is ook heel speciaal.
    Wat naar dat je niet zonder medicatie kunt slapen maar maak er geen halszaak van, dat komt wel als je lichaam zover is. Wellicht ben je er nog niet fit genoeg voor maar het komt vast goed hoor.
    Sterkte, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk hé . .als je je kaarten terug ziet in een blad. ik heb het nog niet gezien, maar het ziet er super uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat ontzettend leuk is het om met je
    kaarten in Marianne te staan!!! Een
    hele eer hoor.Heel leuk voor je.
    Wat jammer dat het slapen toch weer
    niet ging zonder tabletje.Ik hoop
    voor je dat het toch een keer gaat
    lukken zonder medicijnen.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oooh Tineke daar mag je super trots op zijn hoor! Je maakt ook altijd schitterende creaties en kaartjes dat je dit echt verdient!!
    Alleen jammer dat nog niet alles vlot verloopt wat het slapen betreft.
    Misschien toch wat meer geduld hebben.....
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Tineke, je werk heb ik gezien, erg leuk om jouw naam bij de kaarten in het blad te zien staan. Ze zijn prachtig.
    Wat jammer dat je je helemaal niet goed voelt.
    Daar weet ik helaas alles van.
    Ooit zullen we hiervan verlost zijn Tineke, vergeet niet dat we na de zondeval leven in een gebroken wereld. Die gebrokenheid ervaar ik in mijn eigen leven. Wat een schat van een kleinkind zie ik in de side bar.
    Liefste groetjes hennie en veel zegen toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat is zeker leuk, om jezelf en je creatie in een blad terug te zien! Een bewaaritem! Erg jammer dat het zonder een pilletje toch niet lukt, maar wat je zegt... geef het tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nou je hebt prachtige kaartjes gemaakt Tineke!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hai,
    Ik had je ook zien staan in de Marianne!!
    Het zag er super uit,je mag trots op jezelf zijn!!!
    Gr,Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hai,
    Ik had je ook zien staan in de Marianne!!
    Het zag er super uit,je mag trots op jezelf zijn!!!
    Gr,Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wow gefelisiteerd Tineke wat is dit GAAF om met het blad marianne doe mee te mogen werken....de kaartjes vind ik SUPERrrrrrrr.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Geweldig Tineke, wat een welverdiende eer om in de Marianne Doe te staan!! En hoe, hele mooie babykaarten, ik heb ze zien staan! Geweldig leuk gedaan, hier mag je trots op zijn!! Wel vervelend dat je even terug valt...dan toch nog even geduld...

    Lieve groetjes, Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ziet er super uit Tineke!!!! Ga snel kijken of ze hem hier ook hebben liggen!!!
    Jammer dat het afbouwen niet zo snel gaat, misschien kun je het over een poosje met een halfje proberen? Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen