woensdag 3 december 2014

Colbert

Fijn dat de taart recepten in de smaak vielen. Graag gedaan! Ook via de mail kreeg ik verschillende bedankjes ervoor. 
Van de aardbeien tiramisu (links boven) en caramel shortcake (rechts onder) heb ik een foto van een puntje taart maar niet van de tiramisu met caramel.
 Zo te lezen worden de taarten in diverse gezinnen uitgeprobeerd. Misschien wel voor de komende feestdagen?
Vandaag laat ik een doosje zien wat leuk weg te geven is aan een man.
Op de randen van de revers heb ik stiksteekjes getekend.
Het papier van het "overhemd" is "Artic Winter" (PK9115). Over het overhemd hangt een mooie stropdas (CR1292). 
Om het doosje te openen, haal je het overhemd eruit. Hier kun je geld, een cadeaubon, wat mini marsjes of i.d. in doen.
Alle lijnen van het doosje zijn uiteraard met de Scor-Pal gedaan.
Het patroon staat in Kadoosjes 2014.

Dit doosje wil ik mee laten doen bij:
* Deep Ocean: blue & brown
* AnMa Creatief: alles mag
* Scor-Pal: anything goes 

15 opmerkingen:

  1. Dat ziet er lekker uit die taart.
    En wat leuk dat overhemd lekker stoer.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee Tineke! Oh mooi, een foto van de taart, dan weet ik tenminste een beetje hoe het er uit moet zien! Ik heb het opgeslagen op mijn laptop, kan ik mooi eens maken in mijn nieuwe keuken.
    Mag ik witte lantaarntjes opsturen? Ik heb maar een gebroken witte en die wil ik zelf gebruiken, ik hoor het wel, ik heb ook nog bruin en kraft kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk doosje voor mannen. jammer dat ik dat blad niet heb.
    Liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk cadeaudoosje voor een heer Tineke en de taartjes.... oh wat zien die er lekker uit! Ik krijg gelijk trek, haha.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk leuk leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zien de taarten er heerlijk uit zeg! Yummie

    En je doosje is prachtig geworden Tineke.

    Groetjes en een fijne avond
    Karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De taartjes zien er heerlijk uit, Tineke, dat zal smullen geweest zijn!
    En wat een geweldig leuk doosje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er heeeerlijk uit Tineke.
    Ik ga het in ieder geval een keer maken.
    Het colbert is ook heel mooi ,leuk kado.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammie, dat ziet er lekker uit zeg. Ik heb ze opgeslagen, dus daar ga ik mijn mannen eens mee verwennen.
    Wat heb je trouwens een enige kaart gemaakt.
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuk doosje, Tineke.
    Prachtige kleuren zijn het ook.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Tineke,
    de taartpunten zien er heerlijk uit, maar bakken is echt niks voor mij..
    Je mannendoosje is weer helemaal top!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Woooow dat zijn schitterende mannendoosjes....super leuk gemaakt.....en ook de taartrecepten zijn geweldig, ....daar ga ik me nog eens in verdiepen tegen de feestdagen.....Vandaag weer heerlijke pompoensoep gemaakt van eigen oogst.....ook lekker!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi Tineke
    wat zijn je mannen doosjes super gaaf zeg! en wat een heerlijke dingen zie ik hier, het water loopt mij al uit de mond.
    ik zou graag weer wat bakken , maar de tijd ontbreekt mij momenteel.
    ik vind je doosje geweldig leuk er uit zien.
    fijne Sinterklaas en liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Tineke,
    wat een prachtig doosje voor een man! En heerlijk die taarten!! Ik heb de recepten bekeken. Klinkt allemaal lekker! Wat lief van je om dit met ons te delen!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a fabulous card! I love the paper choices and the fold is wonderful! Thanks for playing in our Anything Goes with More Than One Score at Scor-Pal and Good Luck!

    BeantwoordenVerwijderen