zaterdag 27 december 2014

Mijn favoriete kerstkaarten

De kerstdagen liggen alweer achter ons en het jaar is bijna voorbij...
Het was geen witte kerst maar nu ligt er wel sneeuw en het sneeuwt nog steeds. Doordat het tot halverwege de nacht regende en daarna pas is gaan sneeuwen is de onderlaag nat. 
Op de weg is het nu één vieze dikke brij....
Debby daagt ons weer uit om onze top-5 van onze kerstkaarten/creaties te laten zien.
Join me op kerstavond
Ik vond het wel leuk om weer mee te doen en hier komt dan mijn uitgekozen top-6. 
Ik kon helaas niet goed kiezen... ;-)
Snow 

22 opmerkingen:

  1. Hoi tineke,
    wij hebben helemaal geen sneeuw gehad, geen spatje..de griep heeft inmiddels toegeslagen, dus ik hang nu op de bank, met flinke koorts, mooie serie kaarten, de laatste heb ik, die is prachtig,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten waren dit Tineke, helaas kon ik je geen goede kerstdagen toewensen, ik lag een dag voor de kerst met een griepvirus op bed, gelukkig ben ik weer opgeknapt met een kuur van de dokter, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tineke, hier is ook zo'n 14 cm sneeuw gevallen en het is nu net een half uurtje droog. Ik denk dat het met die natte onderlaag spekkie-glad gaat worden als het gaat vriezen, gelukkig hoeven we nergens heen. Je top 6 is een hele mooie serie. Ik zou hier ook geen keuze uit kunnen maken haha.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn inderdaad allemaal toppertjes, Tineke. Erg mooie kaarten allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Top(pie)...5...6...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn inderdaad allemaal toppers Tineke ...SCHITTEREND...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn allemaal mooi Tineke.
    Maar ik vind de eerste de derde
    en de laatste het mooist .
    Er ligt hier ook veel sneeuw.
    Een goede zondag .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie top 6 heb je gemaakt, ik vind ze alle zes toppers!
    Hier ook sneeuw, we zijn de hele middag bezig geweest de sneeuw van de luiken te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a wonderful selection of Christmas cards.
    Thank you for joining in with my Favourite Five Christmas cards.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn allemaal super mooi Tineke.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn allemaal prachtig Tineke, maar dat zijn al je andere kaarten ook!!
    Ik zou het heek erg moeilijk vinden om daar een keuze uit te moeten maken!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tineke this is a stunning series of Christmas designs and such a wonderful reflection of your awesome creative talent. Thank you so much for sharing them. Also wishing you a 2015 filled with tons of love and happiness xxx
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel leuk om ze zo nog even weer voorbij te zien komen! zo verschillend allemaal en wat zijn het toch prachtige werkstukjes!!!
    Fijne dagen nog,
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi tineke
    wat heb je een prachtige serie samengesteld allemaal juweeltjes en hier in het midden van het land lag er best wel veel sneeuw en goed gevroren want was een uur bezig om mijn autootje schoon te krijgen:-))
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik hoop dat je fijne kerstdagen hebt gehad Tineke. Wat een winters weer opeens hè, het is een prachtig gezicht nu alles wit is.
    Je hebt een hele mooie top 6 samengesteld! En de bovenste staat hier mooi te pronken op de kast ;-)

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hopelijk heb je een paar fijne feestdagen gehad Tineke! Ook hier geen witte Kerst, maar sinds gisteren ligt hier een flinke witte laag overal ;-) Vandaag was bijzonder mooi met een strakblauwe hemel en een stralend zonnetje erbij! Supergaaf om je beauties weer voorbij te zien komen, je hebt een mooie keuze gemaakt! Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw een prachtige top vijf heb je samen gesteld!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Stunning selection, love them all!
    Wendy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I found your blog on Debby's site. Your Snow card is absolutely stunning and gorgeous! I can't imagine how much time you must have spent on completing it.

    BeantwoordenVerwijderen