dinsdag 30 december 2014

Notitieboekje

Al "bladerend" in mijn map op de pc kwam ik nog creaties tegen die nog niet op mijn blog staan.
Vandaag een notitieboekje welke ik maakte voor The Collection # 23.
Op de voorkant het telraam (COL1374) met een tekst (CS0909) op het zwarte crafters cardboard (CA3115).
De potloden, puntenslijper en vlag komen van dezelfde clear stamp set.
Dichtgebonden met kant (JU0936).
Aan de linker binnenkant maakte ik een pocket waarin het leitje (COL1373) in past met een landkaart van ons landje (CS0911).
Op het notitieblokje plakte ik een label met tekst (CR1281). Eronder een inktpotje met ganzenveer en inktvlek (COL1375).
Op de achterkant een landkaart van ons land uit het gebruikte paper bloc "Schooltime" (PK9118).
De beschrijving staat bij de downloads van The Collection op Marianne Design. 

16 opmerkingen:

  1. Hoi Tineke,
    wauww super mooi is je notaboekje......... prachtig !!
    wens jou een hele fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2015
    heel veel liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend is dit nota boekje Tineke !!!!
    Super gaaf ,hoe krijg je het weer verzonnen .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk notitieboekje. Tineke. En zo mooi tot in detail afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk notitieboekje Tineke. Ik denk dat dit bij veel juffen en meesters in de smaak zal vallen...
    Fijne jaarwisseling toegewenst!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super leuk notitiebeokje Tineke, erg mooi gemaakt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk gemaakt Tineke! Jij ook een fijne jaarwisseling en een creatief nieuwjaar!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt. Leuk zo'n ouderwets telraam. Ook de binnenkant en achterkant zien er mooi uit.
    Ik wens je ook een fijne jaarwisseling met je gezin toe en een gezond en creatief 2015. Ik zal aan je denken als ik door het raam naar het vuurwerk kijk. Hihihi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zit er super mooi uit. Fijne jaarwisseling.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gemaakt Tineke ....een prachtige creatie....en ook binnen heel leuk opgemaakt....

    Ook nog een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2015!!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat mooi en leuk gedaan Tineke .
    schattig dat telraam en zo nostalgisch.
    had al vaker je gebeld maar krijg je niet te pakken.
    goede jaarwisseling alvast en een fantastisch 2015 .
    liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee zo Tineke
    Goed uit einde voor jullie
    Liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettend leuk notitieboekje! Heel leuk idee :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Tineke. Wat een leuk notitieblok. Ik heb je laatste berichten nog even bekeken was even niet zoveel op de blogs. Soms komt het er even. Niet van..... De lantaarn is prachtig zelfs met de ijspegels van Noor!... Haar collega zal het vast erg mooi vinden want als de lantArn brand ziet dat er erg gezellig uit. Mooie kerstkaarten heb je ons laten zien. Ik vind altijd alle kerstkaarten van je schitterend. Jij ook een goede jaarwisseling. Tot volgend jaar. Hopelijk zien we weer veel creativiteit voorbij komen. Fijne avond GroetenTrijntje.

    BeantwoordenVerwijderen