vrijdag 5 december 2014

Hoera, weer een jaartje erbij

Gisteren was Trijntje jarig en haar heb ik verrast met een labelkaart.
Hopelijk heeft Postnl 'em bezorgd want dat weet je tegenwoordig niet meer....
Voor de label heb ik de prachtige vintage label van Tiny (LR0334) gebruikt.
Het plaatje (GH3014) is van Gerda's Hobbyshop.
De takjes zijn van Memorybox en heb ik pas gewonnen bij Jolanda
De bloem is van Spellbinders.
Om het handvat van het spiegeltje zit een strikje en de spiegel heb ik met Viav gold zilver bewerkt en het spiegelglas is van metaalfolie.
Bovenaan de label een mooie strik (LR0325) gedaan en eronder zit een label die bij de grote label hoort. De tekst is van Joy! crafts.
Het papier is van Galeria Papieru.

Deze label wil ik mee laten doen bij:
* AnMa creatief: alles mag
* In the Pink: diecuts and punches

21 opmerkingen:

  1. In één woord PRACHTIG ♥♥♥
    Knap gemaakt hoor ...
    Ik hou zo van jouw stijl ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Echt heel mooi.
    Lekker roze.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beeldige kaart ! Prachtig in het roze en de labelmal vind ik gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart heb je voor Trijntje gemaakt!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kom net uit de hobbywinkel met deze mal en ik zie een prachtige kaart op je blog staan, wat is deze mooi... je hebt hem prachtig gemaakt, ik ben blij met dit voorbeeld, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Tineke,
    prachtige labelkaart heb je gemaakt voor Trijntje,ik twijfel nog over de mal, maar hij is wel heel leuk!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk met dat spiegeltje erbij!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige labelkaart. Schattig plaatje ook. Ik heb van de week toch ook maar het label aangeschaft. kon hem toch niet laten liggen. Hihihi.

    Fijne Sinterklaas en weekend toegewenst.
    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi tineke . Ik vind deze labelkaart prachtig... Vanmorgenbij ons gebracht dor de post. Heel mooi deze kleuren en schitterend afgewerkt. Ik ben er blij mee. Dank je wel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige labelkaart Tineke en ik lees hierboven dat hij gelukkig goed aangekomen is bij Trijntje. Prachtige kleuren en die strik bovenaan staat ook heel grappig vind ik. Mooi, mooi...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is echt een snoepie Tineke.
    De mal is geweldig mooi !!
    Heel leuk met het spiegeltje .
    Trijntje zal het prachtig vinden .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooh...wat een mooie kaart, Tineke. Daar zal Trijntje blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jou labelkaart is ook prachtig Tineke ik ben vanavond verrast met de schitterende mallen ze zijn zo mooi en nu snel ermee aan de slag hihi, dat zal wel volgende week worden.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig zeg!
    Weer heel mooi gemaakt met al die fijne accenten, een plaatje!
    Hopelijk is ie overgekomen!
    Fijne dag!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig labelkaartje.
    En wat een prachtige kleuren
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart Tineke. Ze is er vast heel erg blij mee. Wat een mooie rand heb je om het plaatje en je label is ook super. Het is gewoon een supermooi geheel. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Helemaal mooi is deze labelkaart, zo te lezen was de ontvangster dat ook :) Schattig is dat spiegeltje erbij! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This is so beautiful, what a wonderful vintage image! I love your gorgeous die-cuts too. Thanks for sharing your creation with us at In the Pink!
    Rebecca.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige labelkaart, veel mooie mallen heb je weer gebruikt, leuk plaatje en mooi papier in de rose tinten

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig kaartje. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen