dinsdag 23 december 2014

Kerststuk

Andere jaren maakte ik vaak een kerststuk in december voor in ons huis.
Maar de laatste tijd heb ik zoveel opdrachten en ook deze decembermaand is hier veel mee gevuld. 
Ik heb de bloemist gevraagd of hij iets moois kon maken en natuurlijk wilde hij dat wel doen.
Een paar "eisen" had ik wel...
...er moesten 2 hertjes in mijn bak. 
Deze spullen heb ik hem gegeven en verder mocht hij zijn eigen idee eraan geven.
Het is prima gelukt!
Ook verwerkte hij er een parelsnoer met lichtjes in wat zo gezellig staat als het begint te schemeren en donker wordt. 

15 opmerkingen:

  1. Ziet er heel leuk uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel gezellig uit, Tineke.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig kerststukje
    fijne kerstdagen
    groetjes margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig kerststukje Tineke,
    wens jullie fijne dagen,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kerststukje mooi met de lichtjes erin.
    Fijne kerstdagen!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heeft de bloemist heel mooi gemaakt!
    Hertjes zijn helemaal in dit jaar geloof ik maar ze zijn ook zo leuk, en prachtig verwerkt....leuk die lichtjes erin maakt het s'avonds ook knus en gezellig!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gemaakt door de bloemist.
    Prachtig met de hertjes er in.
    Het is te begrijpen dat je geen tijd hebt,
    om ook nog een kerststuk te maken.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eerlijk gezegd Tineke had ik dat plan ook. Had al weken nergens fut in en de inspiratie was weg. Maar toen ik bij Bloem en Bloem (een beetje exclusieve en geen massa) naar de prijzen keek, heb ik gekozen voor wat groen en 3 kerststerretjes. Hijis best mooi geworden, net als de vaas op tafel met lichtjes. Mu was ik 6,90 kwijt. Gaan we van de rest maar een keertje eten. hihihi. Maar de bloemist van jou heeft zijn best zeker wel gedaan. Heel mooi gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een prachtig kerststuk Tineke! Leuk met de hertjes erin!
    Fijne feestdagen en een goed 2015!
    Gr Wybrich

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kerststuk Tineke....heel leuk met die hertjes en dan met die lichtsnoer geefteen hele mooie sfeer...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Tineke,
    wauww wat een mooi Kerststukje en wat zal het s'avonds heel gezellig zijn met de lichtjes aan
    hele fijne kerst liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijne feestdagen Tineke...
    Mooi kerststuk zeg.
    Lieve groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O Wat prachtig Tineke, dat heeft de bloemist mooi gemaakt. Wat groeit je kleindochter hard zeg, wat een mooi meisje. Ik ben al een hele tijd niet meer op blogger weest, de zin om kaarten te maken is in ieder geval wel weer terug.Ik heb zoveel moois van je gemist maar wilde je toch nog even hele fijne dagen toe komen wensen. Geniet er lekker van. Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijne kerstdagen Tineke samen met je hele famile. En de bloemist heeft werkelijk een kunstwerk af geleverd!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen